خبرگزاری کار ایران

فرزام‌صفت تاکید کرد:

ضرورت جذب کامل سهم تسهیلات اشتغالزایی شهرستان‌ها تا شهریور سال‌جاری

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۲۳۴

معاون استاندار گیلان بر ضرورت جذب کامل سهم تسهیلات اشتغالزایی شهرستان‌ها تا شهریورماه سال جاری تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، آرش فرزام‌صفت در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان بندرانزلی که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد سهم تسهیلات اشتغال روستایی استان از منابع صندوق توسعه ملی را 300 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: از این میزان 15 میلیارد تومان سهم شهرستان بندرانزلی است که تخصیص یافته است.

 فرزام‌صفت گفت: تاکنون 4 میلیارد و 600 میلیون تومان طرح اشتغالزا روستایی در شهرستان بندر انزلی به بانک‌های عامل معرفی شده است.

وی بر لزوم بهره‌گیری از فرصت باقی مانده در جذب تسهیلات اشتغالزایی تأکید کرد و افزود: تمام تلاش بر این است تا این تسهیلات با رعایت کیفیت و عدم انحراف موجبات ایجاد اشتغال پایدار در استان شود. باید با برنامه‌ریزی منسجم و دقیق در جهت ساماندهی و ایجاد مشاغل مولد و پایدار تلاش کنیم .

معاون جانشین هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار با اشاره به رقابت استان‌های کشور در جذب هرچه بیشتر تسهیلات اشتغال روستایی تصریح کرد: این رقابت را در شهرستان‌های استان نیز ایجاد کردیم و چنانچه هر شهرستانی سهیمه تسهیلات خود را به‌طور کامل جذب کند خواهد توانست از سهمیه دیگر شهرستان‌های عقب مانده در این بخش بهره گیرد.

با اشاره به ظرفیت و پتانسیل‌های ارزشمند بندرانزلی در بخش‌های مختلف توسعه‌ای به‌ویژه در زمینه گردشگری، بوم‌گردی و توسعه دریامحور اظهار داشت: باتوجه به استعدادهای خوب این شهرستان می‌توان بخش اعظمی از فرصت‌های شغلی را با توسعه بخش گردشگری ایجاد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز