خبرگزاری کار ایران

صعود ۲۴۰۰ واحدی شاخص بورس

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۹۷۲

شاخص‌بورس با حمایت نمادهای «فولادی، معدنی و پتروشیمی» با صعودی بی‌سابقه و رشدی بیش از ۲۰۰۰ و احدی با ۲ کانال جهش به ۹۸ هزار و ۷۳۵ واحد رسید تا سهامداران در تالار شیشه‌ای با یک شوک بزرگ مواجه شوند.

 به گزارش ایلنا؛ در معاملات روز جاری تالار شیشه‌ای در حالی که هنوز داد و ستدها ادامه دارد «تا این لحظه» شاخص بورس با ۲۴۰۶ واحد افزایش در کانال ۹۸ هزار واحدی قرار گرفت و به ۹۸ هزار و ۷۸۵ واحد رسید.

بر اساس این گزارش، این رقم در حالی در تابلوهای آماری تالار شیشه ای درج شده است که نگاهی جزیی به اطلاعات معاملات نشان می‌دهد همه شاخص های اصلی بورس «شاخص کل، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، شاخص کل (هم وزن)، شاخص قیمت (هم وزن)، شاخص آزاد شناور، شاخص بازار اول و شاخص بازار دوم» در حال حاضر به طور میانگین با ۲ درصد رشد مواجه شده‌اند و روند رو به رشد فعلی همچنان ادامه دارد.

 ارزش بازار نیز تا این لحظه به ۳۸۵ هزار و ۷۸۰ واحد رسیده است.

گفتنی است این اتفاق در حالی در بازار سهام رخ داده است که نمادهای «فولاد با ۳۰۷ واحد، فملی با ۲۰۸ واحد، کگل با ۱۷۶ واحد، جم با ۱۱۸ واحد، فخوز با ۱۰۷ واحد، پارسان با ۹۸ واحد، فارس با ۹۴ واحد» بیشترین تاثیر را در رشد شدید نماگر تالار شیشه ای را بر عهده داشته‌اند و پیش‌بینی می‌شود احتمالا شاخص بورس کانال ۹۹ هزار واحد را تا پایان معاملات امروز با ادامه این روند نیز فتح کند.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز