خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات ورزش سه گانه استان زنجان :

هیات ورزش سه گانه استان زنجان در رنکینگ فدراسیون صعود 11پله ای

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۸۸۴

رئیس هیات ورزش سه گانه استان زنجان ، گفت: در ارزیابی جدید فدراسیون ورزش سه گانه کشور، هیات استان زنجان با صعود 11 پله ای در جایگاه هفتم کشوری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، رسول مشهدلو، رئیس هیات ورزش سه گانه استان زنجان با اعلام این خبر گفت: در این ارزیابی شاخص هایی همچون توسعه منابع مالی، توسعه رفتار سازمانی،توسعه عمومی،نیروی انسانی،توسعه نرم افزاری و سخت افزاری مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گفته وی توجه به مباحث فرهنگی،محیط حقوقی، قهرمانی و علمی و پژوهشی در این ارزیابی از سوی فدراسیون  در نظر گرفته شده است.

مشهدلو با اشاره به کسب 5 کاپ ارزشمند قهرمانی در طی سال گذشته اظهار امیدواری کرد؛ هیات استان در سال جاری با برنامه‌ریزی مدون و توجه به شاخص‌های ارزیابی فدراسیون در رنکینگ سال آینده جزوء سه هیات موفق کشور است.

رئیس هیات ورزش سه گانه استان در ادامه با اشاره به شروع فعالیت کلاس های تابستانی برای جذب نفرات جدید عنوان کرد: در برنامه تابستانی امسال قصد داریم، با فراخوان عمومی زمینه را برای جذب ورزشکاران و علاقمندان به فعالیت در سه رشته دوومیدانی،شنا و دوچرخه سواری فراهم کنیم تا ضمن بالا بردن تعداد ورزشکاران سه گانه ، زمینه لازم برای شناسایی استعدادهای جدید فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز