خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر راه؛

سلطانی مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی شد

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۸۱۳

ابوالقاسم سلطانی از سوی وزیر راه و شهرسازی به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابوالقاسم سلطانی در حالی از سوی وزیر راه و شهرسازی به‌عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی فردا حکم خود را دریافت می‌کند که توحید اخلاقی از دوم شهریور سال 93 مدیرکل راه و شهرسازی بوده است.

مراسم معارفه و تودیع مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی فردا صبح چهارشنبه 23 خرداد با حضور مسئولان در سالن آمفی تئاتر اداره کل استاندارد آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود.

گفتنی است، ابوالقاسم سلطانی متولد سال 1349 است. وی فارغ‌التحصیل رشته راه و شهرسازی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است.

سلطانی پیش از این در کارنامه خود به عنوان مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی نظام‌های حمل و نقل و تشکل‌های حرفه‌ای(از سال 90) و مجری طرح‌های برون مرزی وزارت راه و شهرسازی(مدیریت بر پروژه‌های احداث راه و راه آهن در کشورهای همسایه و افغانستان از سال 90) فعالیت داشته است.

مدیرکل جدید راه وشهر سازی پیشتر در سمت‌هایی چون نقشه‌کش و بایگانی فنی اداره کل راه و ترابری استان آذربایجان‌شرقی(65-69)، مهندس ناظر، کارشناس نگهداری راه و ابنیه، کارشناس ارزیابی و پرداخت خسارت، کارشناس ایمنی راه‌ها، رئیس اداره راه و ترابری شهرستان جلفا، رئیس اکیب راهسازی نوار مرزی، رئیس شورای زیربنائی شهرستان جلفا تدوین(75-76)، معاون مدیرکل راه و ترابری استان(78 - 84 )، مشاور حمل و نقل مدیر کل راه استان و مدیر پروژه محورهای ویژه استان(84- 85)، مدیر واحد مطالعات امکان‌سنجی پروژه‌های زیربناهای حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی، عضو و دبیر شورای سیاستگذاری وزارت متبوع(85-89)، مشاور فنی معاون وزیر راه وشهرسازی و عضو شورای عالی تصویب طرح‌های ملی وزارت متبوع(88-90) فعالیت کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز