خبرگزاری کار ایران

صدراعظم اتریش در دیدار با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی:

برخلاف نتانیاهو، وین از توافق هسته‌ای با ایران حمایت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۵۳۹

صدراعظم اتریش با بیان اینکه آشکارا در مورد موضوع ایران با نخست‌وزیر اسرائیل رایزنی کردیم، گفت که من تاکید می‌کنم که برخلاف وی، از توافق هسته‌ ای با ایران حمایت می‌کنم.

به گزارش ایلنا به نقل از جروزالم پست، سباستین کورتز، صدر اعظم اتریش بعد از دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سفر به تل‌آویو تاکید کرد: بر خلاف اسرائیل، اتریش همچنان از برجام حمایت می‌کند.

سباستین کورتز، بعد از دیدار با بنیامین نتانیاهو گفت: اتریش مسیر سیاست خارجی خود را تغییر نمی‌دهد و کماکان به راه‌حل دو کشوری پایبند است.

وی ابراز امیدواری کرد که گفت‌‌وگوها بین اسرائیل و فلسطین به نتیجه برسد و گفت: از این رو انتقال سفارت اتریش به بیت‌المقدس در دستور کار نیست.

صدراعظم اتریش با بیان اینکه کشورش مسئولیت تاریخی در قبال درخواست‌های امنیتی اسرائیل دارد گفت: ما می‌خواهیم شریکی پر قدرت و مطمئن برای اسرائیل باشیم.

کورتز با بیان اینکه آشکارا در مورد موضوع ایران با نتانیاهو صحبت کردیم، افزود: من تاکید می‌کنم که برخلاف نتانیاهو، از توافق هسته‌‌ای با ایران حمایت می‌کنم. به طور هم‌زمان، موضع اسرائیل برای من قابل درک است. اسرائیل همچنان بر نقشه‌ها باقی خواهد ماند و ایران باید با این موضوع کنار بیاید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز