خبرگزاری کار ایران

پرداخت ۲۸ هزار فقره تسهیلات ازدواج بانک ملی ایران به زوج های جوان

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۴۶۸

بانک ملی ایران در دو ماه نخست امسال حدود ۲۸ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به زوج های جوان پرداخت کرده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، با توجه به رویکرد این بانک در حمایت از ازدواج جوانان، بخش عمده تسهیلات قرض الحسنه پرداختی بانک در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری به تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج اختصاص داشت به طوری که در مدت مذکور، تعداد ۲۷ هزار و ۹۶۲ فقره تسهیلات در این بخش به ارزش چهار هزار و ۲۹۶ میلیارد و ۱۷۱ میلیون ریال تخصیص داده شده است.

بانک ملی ایران در سال گذشته نیز بیش از ۲۲۲ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به متقاضیان پرداخت کرد که این تعداد تسهیلات مبلغی بیش از ۲۳ هزار و ۱۲۶ میلیارد ریال را در بر گرفت.

همچنین این بانک به جهت کسب بیشترین سهم از کل تسهیلات پرداخت شده قرض‌الحسنه ازدواج در طرح ضربتی سال گذشته، مورد تقدیر رییس کل بانک مرکزی قرار گرفت.

در سال ۱۳۹۶ به هر یک از زوجین مبلغ ۱۰ میلیون تومان تسهیلات ازدواج تعلق گرفت که مدت بازپرداخت این تسهیلات ۴۸ ماهه با اقساط مساوی و با نرخ کارمزد ۴ درصد بود.

سقف این تسهیلات در سال ۹۷ به منظور حمایت از ازدواج جوانان و بر اساس ابلاغ بانک مرکزی به ۱۵ میلیون تومان برای هر یک از زوجین با دوره بازپرداخت ۶۰ ماهه و نرخ کارمزد ۴ درصد افزایش یافت که پرداخت آن بلافاصله در در تمامی شعب بانک ملی ایران کلید خورد.

لازم به ذکر است؛ به هر یک از متقاضیان صرفا یک مرتبه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج تعلق می‌گیرد و متقاضیان به مدت دو سال (۲۴ ماه) از تاریخ عقد، می‌توانند برای دریافت تسهیلات مذکور اقدام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز