خبرگزاری کار ایران

عابدزاده: کی‌روش بهترین تصمیم را می گیرد / برای شاد کردن مردم هم‌قسم شده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۳۲۱

دروازه بان تیم ملی می گوید بازیکنان برای شادی مردم ایران هم قسم شده اند.

به گزارش ایلنا،  امیر عابدزاده در حاشیه تمرین امروز تیم ملی و در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت اردو خیلی خوب بوده است و همه آماده‌ و تمام تلاشمان را می کنیم تا دل مردم را شاد کنیم. همه بچه‌ها الان تمرکزشان را روی موفقیت تیم ملی گذاشته‌اند و الان بحث نفر نیست و مطمئن باشید هر کدام از بچه‌ها درون دروازه حضور داشته باشند، برای موفقیت تیم ملی و دو دروازه‌بان دیگر تلاش خواهد کرد. چیزی که کی‌روش از نظر ذهنی به ما انتقال داده این است که ما به لحاظ ذهنی هم‌قسم شده‌ایم تا به موفقیت برسیم.

دروازه بان تیم ملی درباره وضعیت خودش و اینکه چقدر شانس ایستادن درون دروازه را دارد، گفت:تمام تفکرم این است که ایران موفق باشد و مطمئناً همه بچه‌ها تلاش می‌کنند تا در ترکیب اصلی قرار بگیرند. من هم تمام تمرکزم روی این است که بتوانم درون دروازه بایستم و صبح و شب و چه در تمرین و چه بیرون از آن به این مسئله فکر می‌کنم. واقعاً دوست دارم به تیم ملی کمک کنم.

وی یادآور شد:کی‌روش همیشه بهترین تصمیم را گرفته است. ما هم همیشه به تصمیم او اعتقاد داشته‌ایم و می‌دانیم بهترین تصمیم را خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز