خبرگزاری کار ایران

سرپرست دانشگاه یاسوج تاکید کرد:

دانشگاه باید از مسائل سیاسی و قومی به دور باشد

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۱۰۹

سرپرست دانشگاه یاسوج تاکید کرد که محیط های دانشگاهی بایستی از مسائل سیاسی و قومی به دور باشد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، احمد عریان در آئین تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد با برشمردن ویژگی‌های مدیران دانشگاهی، اظهارداشت: دانشگاه محیطی است که همواره باید از مسائل سیاسی و قومی به دور باشد و برای گزینش مدیران دانشگاهی علمی‌بودن، جوانی و پویایی فرای هر مساله دیگری باید در اولویت باشد.

وی با بیان اینکه همه ما باید به دنبال ایجاد دانشگاهی فرهیخته باشیم، خاطرنشان کرد:‌ برای رسیدن به دانشگاه رشدیافته باید از حاشیه‌های آسیب‌زا دوری کنیم.

سرپرست دانشگاه یاسوج با اظهار تاسف از نگاه‌های موجود به دانشگاه و مسئولیت‌های دانشگاهی در استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: دانشگاه یاسوج به عنوان دانشگاه مادر استان، نقش نظارت و ارزشیابی مهمی در آموزش عالی استان دارد.

عریان گفت: حضور یک عضو هیات علمی دانشگاه یاسوج به افزایش کیفی سطح علمی و آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد کمک خواهد کرد.

از اهداف دانشگاه علمی کاربردی فاصله گرفته ایم

سرپرست جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با مهم‌دانستن وظیفه این دانشگاه گفت: قرار بوده و هست که این دانشگاه پل ارتباطی بین مهندسین نظری و استادکاران صنعتی باشد که از این هدف فاصله گرفته‌ایم.

امین موسائی افزود: اعتقاد دارم که اگر این دانشگاه به رسالت و ماموریت واقعی خویش بازگردد، هویت واقعی دانشگاه نمود پیدا خواهد کرد.

وی دانشگاه را کارخانه انسان‌سازی دانست و اظهارداشت: در یک کشور اسلامی، در کنار کارهای علمی مساله فرهنگ نیز نباید به فراموشی سپرده‌شود.

سرپرست جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر نقش نظارتی این دانشگاه گفت: کیفی‌سازی، پایش مدرسان و اهمیت‌دادن به واحدهای کارورزی از اهم برنامه‌ها خواهد بود.

در پایان این مراسم از زحمات عباس ظریفی، رئیس سابق دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل و امین موسایی، عضو هیات علمی گروه مهندسی مکانیک دانشگاه یاسوج و دانش‌آموخته کشور آلمان، بعنوان سرپرست جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز