خبرگزاری کار ایران

مشاور اقتصادی کاخ سفید:

جایگاه رهبران خارجی که در برابر ترامپ سوء نیت دارند، جهنم است

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۰۵۹

مشاور تجاری کاخ سفید، نخست‌وزیر کانادا را به خیانت به رئیس‌جمهوری آمریکا متهم کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از رأی الیوم، «پیتر ناوارو» مشاور تجاری رئیس‌جمهوری آمریکا از مواضع انتقادی «جاستین ترودو» نخست‌وزیر کانادا در قبال «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا به شدت انتقاد کرد.

ناوارو در گفت‌وگو با شبکه فاکس‌نیوز گفت که برای هر رهبر خارجی که دیپلماسی سوء نیت در برابر ترامپ اتخاذ کرده و پس از آن سعی داشته باشد از پشت به او خنجر بزند، جای ویژه‌ای در جهنم وجود دارد.

بر اساس این گزارش، ترودو در پایان نشست گروه هفت گفت که به ترامپ تاکید کرده است توسل به امنیت داخلی به عنوان دلیلی برای اعمال تعرفه‌های گمرکی جدید، اقدام سخیفی است.

ناوارو گفت که این سخنان ترودو یکی از بدترین رفتارهای سیاسی یک رهبر کانادایی است.

وی همچنین افزود که این رفتار انتقادی کمتر از هجوم به نظام سیاسی ما نیست.

«لری کادلو» مشاور ارشد تجاری کاخ سفید نیز اعلام کرد که نخست‌وزیر کانادا با مواضع متضادی که در قبال سیاست تجاری آمریکا اتخاذ کرده است، به رئیس‌جمهوری آمریکا خیانت کرده و باعث شده است وی پیش از نشست تاریخی با رهبر کره‌شمالی ضعیف به‌نظر برسد.

وی ادامه داد: ترامپ مجبور شد از بیانیه پایانی نشست گروه هفت عقب‌نشینی کند زیرا جاستین ترودو «از پشت به ما خنجر زد.»

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز