خبرگزاری کار ایران

کفاشیان: انگار بازیکنان دوپینگ کرده اند / هنر کی روش است که بازیکنان را متحد کرده است

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۹۲۰

نایب رئیس فدراسیون فوتبال از کارلوس کی روش تمجید کرد.

به گزارش ایلنا، علی کفاشیان در حاشیه تمرین امروز تیم ملی درباره شرایط تیم به صحبت پرداخت. او درباره اوضاع بازیکنان در تمرین گفت: الحمدلله اکنون دیدم همه بازیکنان مصمم هستند و روحیه بالایی دارند. آنها می خواهند کار مهمی کنند و به همین دلیل با بهترین شرایط روحی و بدنی در مسکو حضور دارند.

او در پاسخ به سوالی درباره استقبال گرم کی روش از او گفت: من با آقای کی روش دوست هستم و 6، 7 سال است که با او کار می کنم. همیشه هم از او حمایت کردیم و او هم کارش خوب بوده. بهرحال ایشان از ما انتقاد داشت و مسلما در هر کاری باید انتقاد وجود داشته باشد. شما که از ما انتقاد می کنید مگر با ما دوست نیستید؟!(خنده)

نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره شرایط تیم ملی ادامه داد: شادابی این تیم می تواند به موفقیت ما کمک کند. باید همینطور پیش برویم و بازیکنان شادابی به همراه داشته باشیم. من این تیم را بهتر از قبل می بینم چرا که بازیکنان هم با انرژی فوق العاده ای مشغول تمرین هستند و هم با یکدیگر متحدند. اصلا این هنر آقای کی روش است که بازیکنان را این گونه متحد می کند به گونه ای که انگار بازیکنان دوپینگ کرده اند و متحد و پرانرژی به دنبال کاری بزرگ هستند.

او در مورد گروه تیم ملی نیز گفت: بهرحال روی کاغذ ما در گروه سختی قرار گرفتیم اما فوتبال غیر قابل پیش بینی است و باید دید بازیکنان و تیم ملی ما در زمین چه خواهد کرد.

کفاشیان درباره دیدار برگزار نشده با یونان و پیگیری بدقولی آنها گفت: بهرحال این موضوعات برای قبل است که در مقطع فعلی نباید به آن فکر کنیم. انشالله بازی های خود را باید به خوبی در جام جهانی برگزار کنیم. پس از آن می رویم و یک بازی دوستانه با آنها می گذاریم و آشتی می کنیم.(خنده)

او درباره اظهارنظر کی روش به رسانه ها و گلایه های فراوان او گفت: بهرحال از زمانی که ما آقای کی روش را آوردیم او همیشه انتظارات زیادی از ما داشت. حال ما نتوانستیم برخی از آنها را مهیا کنیم اما این دلیل نمی شود که بگوییم ایشان درست نمی گوید. تمام فکر و ذکر ایشان به تیم ملی است و اگر زمانی انتقاد می کند برای تیم ملی می گوید. حتی وقتی به خود من هم بابت کارهایم در ای اف سی انتقاد می کند درست می گوید بهرحال برنامه های ای اف سی با برنامه های تیم ملی مغایرت دارد. بهرحال چیزهایی که او می خواهد مانند زمین خوب و ... حق او و تیم ملی است. چرا که در آن صورت تیم می تواند موفقیت به همراه داشته باشد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در این باره ادامه داد: بهرحال ایشان سرمربی تیم ملی هستند و سلیقه ای دارند. دلیل نمی شود اگر  سلیقه او با ما متفاوت باشد بگوییم درست نیست.

کفاشیان درباره اوضاع جسمی مهدی تاج نیز گفت: الحمدلله وضعیت ایشان بسیار خوب است. قرار است با پزشک خود مشورت کند و در صورتی که اجازه داشت حتما برای کنگره به اینجا بیاید.

او درباره شانس تیم های آسیایی برای صعود به مرحله بعد گفت: قطعا ایران بیشترین شانس را برای صعود از گروه خود دارد. به عنوان نایب رئیس ای اف سی نیز باید بگویم این بار تیم بیشتری از آسیا آمد و این نشان می دهد قاره آسیا قدم خود را برای موفقیت محکم برداشته است و به دنبال مطرح شدن بیشتر تیم های این قاره است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز