خبرگزاری کار ایران

روحانی در دیدار رئیس‌جمهور مغولستان:

تهران آماده توسعه و تقویت روابط اقتصادی و تجاری با مغولستان است

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۶۹۹

رئیس‌جمهور با استقبال از گسترش روابط تهران – اولان باتور در همه عرصه ها تصریح کرد: تهران آماده توسعه و تقویت روابط اقتصادی و تجاری با مغولستان است و باید از همه ظرفیت ها و فرصت های موجود در دو کشور برای تعمیق مناسبات مشترک بهره گرفت.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام حسن روحانی روز یکشنبه در دیدار" خالتما باتولگا " رئیس جمهور مغولستان گفت: توسعه روابط اقتصادی مورد تاکید ما و به نفع ملتهای دو کشور است و ما بخش خصوصی و بازرگانان ایرانی را برای مشارکت در طرحهای توسعه ای مغولستان تشویق می کنیم.

رئیس جمهور در این دیدار که در حاشیه اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در شهر چیندائو چین برگزار شد، با اشاره به نقش روابط بانکی برای تقویت همکاریهای اقتصادی مشترک، اظهارداشت: سرمایه گذاران ایرانی قادرند در زمینه های دامی در مغولستان سرمایه گذاری کنند.

 روحانی همچنین ضرورت توسعه روابط بخش های دولتی و خصوصی دو کشور را مورد تاکید قرار داد.

"خالتما باتولگا " رئیس جمهور مغولستان نیز در این دیدار روابط ایران و مغولستان را رو به توسعه دانست و تاکید کرد که کشورش مصمم است روابط خود را با ایران در همه زمینه ها و بویژه اقتصادی بیش از پیش تقویت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز