خبرگزاری کار ایران

هری کین: نباید نگران گذشته انگلیس باشیم

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۴۷۹

مهاجم ملی پوش تاتنهام به اشتباه عجیب فیفا درباره وزن خود واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس از سال 2016 با مصدومیت از ناحیه قوزک پا مواجه بوده و حضور او در جام جهانی با آسیب دیدگی جزئی در بازی دوستانه مقابل نیجریه تحت تاثیر قرار گرفت اما او مشکلی برای سفر به روسیه نخواهد داشت.

سایت فیفا روز گذشته با اعلام لیست نهایی بازیکنان تیم ملی انگلیس برای شرکت در جام جهانی به اشتباه وزن هری کین را 98 کیلوگرم درج کرده بود در حالی که او 89 کیلوگرم وزن دارد.

کین در این باره گفت: بازیکنان تیم بعدازظهر دیروز به من گفتند که من 96 کیلوگرم وزن دارم. من نمی‌دانم که اشتباه تغییر کرده یا نه اما قطعا این وزن من نیست. من معمولا حدود 89 یا 90 کیلو وزن دارم. اغلب روزها پس از بیدار شدن از خواب وزن کشی می‌کنیم و این به طور معمول وزنم برای شرکت در مسابقات است. 

او ادامه داد: من واقعا احساس خوبی دارم و تمرینات بسیار شدید بوده است. بدیهی است که هر بازیکن برای جایگاهی مبارزه می‌کند و همین باعث شده همه تناسب اندام دقیقی داشته باشند. در اردوگاه شرایط سختی داریم و همان چیزی است که برای همه ما مورد نیاز است. 

انگلیس چهار سال پیش در مرحله گروهی از دور مسابقات جام جهانی کنار رفت اما کین می‌گوید که تیم گرت ساوت‌گیت در مورد شکست های جام جهانی گذشته فکر نمی‌کند.

مهاجم تاتنهام گفت: مهم ترین چیز این است که باور داشته باشیم می‌توانیم تغییرات ایجاد کنیم. این بسیار سخت و دشوار خواهد بود چرا که در 50 سال گذشته هیچ عنوانی کسب نکرده‌ایم. باید روی اهداف امروز متمرکز باشیم و نگران گذشته نباشیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز