خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد تیم دسته سومی ایتالیا به سنگربان بداقبال لیورپول

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۸۲۴

تیم شاغل در لیگ سری سی ایتالیا خواهان به خدمت گرفتن لوریس کاریوس شده است.

به گزارش ایلنا، سنگربان لیورپول به شهر ریمینی ایتالیا دعوت شده است تا در سکوت به ریکاوری مشغول شود. او در فینال لیگ قهرمانان اروپا با دو اشتباه موجب گلزنی کریم بنزما و گرت بیل شد تا جام قهرمانی را به راحتی در اختیار رئال مادرید قرار بدهد.

این سنگربان آلمانی اکنون با پیشنهاد همکاری یک ساله تیمی مواجه شده که به تازگی به سری سی فوتبال ایتالیا راه پیدا کرده است.

جورجیو گراسی، مالک باشگاه ریمنی در نامه‌ای خطاب به کاریوس نوشت: در تاریخ 22 ژوئن کاریوس 25 سالگی را آغاز می‌کند. می‌خواهم چند روز میزبان این دروازه بان آلمانی در شهر زیبای ریمینی باشم که بارها توسط هموطنان او مورد بازدید قرار گرفته است. بسیار خوشحال می‌شوم او را در این شهر ملاقات کنم و یادآوری کنم که باید برای تجربه کردن مشکلات در زندگی شجاعت داشته باشد. ما همگی چنین لحظاتی در زندگی داشتیم اما او چنین حسی را مقابل دیدگان میلیون‌ها نفر تجربه کرد. من می‌خواهم یک هدیه متفاوت برای روز تولد کاریوس به او ارائه بدهم: یک قرارداد سالیانه با باشگاه ریمینی، باشگاهی ایده آل برای کشف آرامش، اعتماد به نفس و قدرت برای پیروی در رویاهای او.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز