خبرگزاری کار ایران

چالش دارویی شهروندان خاص در آمریکا

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۴۸۸

از زمانی که مسئولان دولتی نام برخی شرکت‌های معتبر دارویی را به زبان آورده‌اند، قیمت تولیدات این شرکت‌ها به شکل عجیب‌وغریبی افزایش پیدا کرده و دردسر‌های زیادی برای افراد خاص در آمریکا به وجود آورده است.

به گزارش ایلنا، یواس‌ای‌تودی در تیتر یک خبر می‌دهد از زمان اظهارنظر مسئولان درباره این شرکت‌ها، نه‌تنها فعالیت شرکت‌های مشابه، اما گمنام مختل شده که همان اصلی‌ها هم ترجیح داده‌اند قیمت محصولات را بالا ببرند. با این حساب، دو قشر خاص در آمریکا یعنی افراد مسن بالای ۶۵ سال و همچنین افراد کم‌درآمد در تأمین نیازهای دارویی خود دچار مشکل شده‌اند. آنها با قیمت‌های گزافی روبه‌رو شده‌اند که توان پرداخت آن را ندارند. یواس‌ای‌تودی در عکس یک هم پیاده‌روی یکی از افسران نیروی دریایی آمریکا را در میان قبرهای متعلق به سربازان نیروی دریایی آمریکا در جنگ جهانی اول به تصویر کشیده است.

نیروی دریایی آمریکا در جنگ بلیو وود در جنگ جهانی اول در چاتو تیری فرانسه بیش از ۱۰‌ هزار کشته داد. در صدمین سالگرد این درگیری افسران و سربازان امروز نیروی دریایی آمریکا با حضور در گورستان متعلق به آنها یادشان را زنده کرده‌اند. یواس‌ای‌تودی در گزارشی دیگر به شنبه پرحادثه آمریکایی‌ها در سراسر ایالات متحده اشاره می‌کند.

آمارهای یک سال گذشته نشان می‌دهد شنبه یکی از پرحادثه‌ترین روزهای هفته و سه‌شنبه آرام‌ترین روز بوده است. حوادث رانندگی منجر به فوت در روزهای شنبه هر هفته به اوج خود رسیده است.

نکته: گزارش یواس‌ای‌تودی درباره شنبه پرحادثه در آمریکا خواندنی است.

منبع: شرق

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز