خبرگزاری کار ایران

آشتی سینما با مردم در گروی پخش جام جهانی در سینماها

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۳۲۸

اگر مخاطبان به جای آن‌که پای تلویزیون بنشینند و فوتبال ببینند به سینماها بیایند رونقی در سینماها هم ایجاد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فوتبال می‌تواند وسیله‌ای برای آشتی مردم با سینماها باشد بنابراین اگر مخاطبان به جای آن‌که پای تلویزیون بنشینند و فوتبال ببینند به سینماها بیایند رونقی در سینماها هم ایجاد خواهد شد و به این ترتیب فیلم‌ها نیز معرفی می‌شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان آذربایجان‌شرقی درباره پخش‌شدن فوتبال در سینما اظهار کرد: در حال حاضر این موضوع در وزرات‌خانه در حال بررسی است. برخی مخالفت‌ها نیز درباره حضور بانوان و… شده بود که اگر نتیجه‌ای حاصل شود اعلام خواهیم کرد. برای پخش مسابقات جام‌جهانی در سینماهای تبریز تابع نظر وزارت ارشاد هستیم.

محمد محمدپور درباره نظر وزارت‌ارشاد تصریح کرد: از نظر وزارت‌ارشاد پخش بازی‌های جام جهانی فوتبال در سینماها بلامانع است اما نحوه و شرایط اکران هنوز مشخص نشده و پخش بازی‌های جام جهانی از سینماها قدم مثبتی بوده و خانواده‌ها برای دیدن فیلم یا برنامه‌ای از نوع فوتبال در سینماها گرد هم می‌آیند. این موضوع می‌تواند به افزایش نشاط خانواده‌ها کمک کند.

وی در پایان گفت: پخش بازی‌های جام‌جهانی از سینماها به افزایش کیفیت تماشای برنامه‌‌های سینما هم کمک کرده و می‌تواند قدم مثبتی تلقی شود که فضای نشاط و همدلی را در جامعه گسترش دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز