خبرگزاری کار ایران

دامنه تنش تجاری آمریکا و چین به محصولات کشاورزی رسید

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۹۸۱

واردکنندگان چینی از تاجران آمریکایی خواسته‌اند که قیمت‌ها و حصول‌پذیری محصولات‌شان را، پس از قطع تحقیقات چندماهه چین در ۱۷ ماه می، بررسی کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، تاجران غلات در چین همچنان در پی آن هستند که از آمریکا ذرت خوشه‌ای خریداری کنند. این در حالی است که مشاجرات اخیر میان پکن و واشنگتن، ارتباط میان بزرگ‌ترین خریدار و فروشنده غلات در جهان را دچار اختلال کرده و همین امر، کار را برای یافتن منابع جدید دشوار کرده است. 

واردکنندگان چینی از تاجران آمریکایی خواسته‌اند که قیمت‌ها و حصول‌پذیری محصولات‌شان را پس از قطع تحقیقات چندماهه چین در ۱۷ ماه می، بررسی کنند. اما مشکل اینجاست که در این مدت بیشتر انبار ذرت خوشه‌ای تاجران آمریکایی به دیگر کشورها به فروش رفته است. امری که به گفته فروشندگان در مورد سازندگان اتانول نیز صادق است.

در ماه آوریل، پکن تعرفه‌های گمرکی سنگینی را بر واردات ذرت خوشه‌ای از آمریکا اعمال کرد که باعث افزایش قیمت خرید و کاهش فزاینده قیمت مبنا شده است. 

نبود منابع مورد نیاز نشان از آن دارد که نزاع تجاری میان دو کشور چه تاثیرهایی بر شرکت‌های چینی دارد که از ذرت خوشه‌ای برای دام بهره می‌گیرند.   

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز