خبرگزاری کار ایران

۱۶ روز تا جام جهانی ۲۰۱۸

سه شنبه آرام و بامداد چهارشنبه طوفانی/ از مکزیک تا مسی

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۹۲۰

دیدارهای دوستانه در آستانه جام جهانی با شدت زیادی دنبال می شود.

به گزارش ایلنا، در فاصله 16 روز تا آغاز رقابت های جام جهانی مسابقات دوستانه روز به روز با شدت بیشتری دنبال می شود و تیمهای حاضر در روسیه برای آمادگی و هماهنگی بیشتر دیدارهایی را تدارک دیده اند.

در روز سه شنبه مانند دوشنبه مسابقه جذاب و تماشایی نداریم و دیدارهای حساسی را نمی بینیم. در یکی از جالب ترین دیدارها تیم مکزیک باید رو در روی ولز قرار بگیرد. نماینده آمریکای شمالی برای آمادگی بیشتر می بایست رو در روی شاگردان رایان گیگز صف آرایی کند.

الباقی بازی های این روز بین تیمهایی است که در جام جهانی حاضر نیستند. آمریکا به مصاف بولیوی می رود. آذربایجان و قرقیزستان مقابل هم قرار می گیرند. مالت-ارمنستان و کوزوو-آلبانی هم برگزار کننده دیگر بازی ها خواهند بود.

اما در بامداد چهارشنبه داستان متفاوت می شود. آرژانتین رو در روی هائیتی قرار می گیرد شاگردان سامپائولی باید در این دیدار نه چندان دشوار به میدان بروند و استارت باز یهای تدارکاتی اش را بزند. این بازی به وقت ما در ساعت 3:30 دقیقه بامداد به انجام می رسد. دزر همین ساعت پرو رو در روی اسکاتلند قرار می گیرد. پرو در گروه سوم جام جهانی قرار دارد. دو ساعت بعد نیز پاناما باید به دیدار ایرلند شمالی برود. نماینده آمریکای شمالی در گروه هفتم با انگلیس، بلژیک و تونس قرار دارد و این بازی به نوعی شبیه سازی جدال با سه شیرها خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز