خبرگزاری کار ایران

هواداران یونایتد خواهان امضای قرارداد با گرت بیل هستند

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۷۹۴

پل اسکولز علاقه دارد که گرت بیل را فصل بعد در منچستر یونایتد ببیند ولی احساس می‌کند این انتقال کمی غیر واقعی است.

به گزارش ایلنا، گرت بیل فصل اخیر را به همراه رئال مادرید با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و گل زیبا به لیورپول به پایان رساند. مهاجم ولزی که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین مسابقه شد و دو بار دروازه کاریوس را گشود در پایان بازی اعلام کرد تصمیم دارد به طور منظم بازی کند و در این خصوص با مدیر برنامه‌هایش صحبت می‌کند.

پل اسکولز، هافبک سابق منچستریونایتد متعقد است طرفداران حاضر در اولدترافورد بسیار هیجان انگیز خواهند شد که این بازیکن را با پیراهن شیاطین سرخ ببینند اما انتقال او کمی دور از ذهن است.

بازیکن اسبق انگلیس گفت: آیا من می‌توانم شاهد چنین اتفاقی باشم؟ در حقیقت، نه. تنها دلیلی که او بخواهد از رئال مادرید جدا شود این است که باشگاه مایل به ادامه همکاری با او نباشد. 

او ادامه داد: بیل به منچستریونایتد می‌آید؟ من امیدوارم. هر هوادار یونایتد خواهان امضای قرارداد او خواهد بود: شایستگی عالی، استعداد فوق العاده و گل‌های زیبا. اگر این امکان وجود دارد، پس عالی است و امیدوارم که این اتفاق بیفتد. اما نمی‌بینم که چنین چیزی رخ بدهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز