خبرگزاری کار ایران

نفرین قهرمانی در لیگ قهرمانان برای اسپانیا

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۷۶۷

تیم ملی اسپانیا در آستانه ناکامی بزرگی قرار دارد و رئال مادرید مسبب آن است!

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، تمرینات آماده سازی تیم ملی اسپانیا از روز دوشنبه با غیبت شش بازیکن رئال مادرید که در فینال لیگ قهرمانان اروپا حضور داشتند، آغاز شد. آنها همچنین امیدوار هستند دنی کارواخال که در اوکراین مصدوم شده به روسیه برسد.

اسپانیا در حالی برای جام جهانی آماده می‌شود که با یکی از چالش‌های ترسناک مواجه می‌شود. این چالش از جایی رقم خورد که رئال مادرید اولین جام اروپایی خود را در سال 1956 به دست آورد.

هر بار که یک تیم اسپانیایی قهرمانی در اروپا کسب کرده است، تیم ملی این کشور تابستان همان سال یک نمایش ناامید کننده داشته و هرگز انتظارات را برآورده نکرده است. لاروخا تنها یک بار موفق شد پس از راهیابی یک تیم از این کشور به فینال اروپا به قهرمانی دست پیدا کند. این در سال 1964 اتفاق افتاد که اینتر در تاریخ 27 مِی در وین در رئال مادرید 3-1 را شکست داد و کمتر از یک ماه بعد اسپانیا اولین قهرمانی اروپا را کسب کرد.

نفرین قهرمانی در لیگ قهرمانان برای اسپانیا

این تنها یک بار در برابر 16 مرتبه‌ استثنایی بوده که یک تیم اسپانیایی به فینال اروپا راه پیدا کرده و تیم ملی این کشور به جام جهانی یا قهرمانی اروپا در دست پردا کرده است. به غیر از این مورد برترین رتبه اسپانیا در نهایت رسیدن به یک چهارم نهایی بوده است. این اتفاق در چهار سال رخ داد.

در سال پنجم آنها حتی به مرحله حذفی هم نرسیدند، چهار مرتبه در مرحله گروهی کنار رفتند و دو بار هم در مرحله یک شانردهم نهایی حذف شدند. به مانند این اتفاق دو سال گذشته برای آنها اتفاق افتاد و از فرانسه شکست خوردند.

این شکست‌ها اتفاقی بوده یا خیر مشخص نیست اما بهترین چرخه تیم ملی اسپانیا زمانی صورت گرفته که نماینده آنها در اروپا به موفقیتی دست پیدا نکرده باشد. در سال 2008، بارسلونا در مرحله نیمه نهایی از منچستر یونایتد شکست خورد، چیزی که دو سال بعد در برابر اینتر تکرار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز