خبرگزاری کار ایران

سرمربی پرتغال: تیم کی روش مثل مراکش و تونس بازی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۵۶۴

سرمربی پرتغال درباره رویارویی با تونس صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، فرناندو سانتوز که شاگردانش امشب (دوشنبه) در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی فوتبال تونس می‌روند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی اظهار داشت: منتظرم ببینم که بازیکنان‌مان بعد از پایان بازی‌های لیگ و تمرین این هفته تیم ملی در این بازی دوستانه چه وضعیتی دارند. این دو بازی دوستانه که در پیش داریم این اجازه را به ما می‌دهد که تمامی جنبه‌های تیم را مورد ارزیابی قرار دهیم و با اصلاح ایرادات خود راهی روسیه شویم.

سرمربی پرتغال در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا را تماشا کردم و طرفدار رئال مادرید بودم، آن هم بیشتر به خاطر اینکه کریستیانو رونالدو. به خود کریس هم شخصاً تبریک گفتم اما مایلم از همین جا بار دیگر به او تبریک بگویم. به هر حال همه ما روی کارمان تمرکز کرده‌ایم و اطمینان دارم که اتفاقات خوبی خواهد افتاد. همیشه برای تیم ملی فوتبال پرتغال و تیم تحت‌هدایت من مهم بوده که رونالدو را در اختیار داشته باشیم.

سرمربی پرتغال در خصوص حریف تدارکاتی امشب تیمش خاطرنشان کرد: تونس تیمی سازمان‌یافته و باکیفیت است که در جام جهانی 2018 هم حضور خواهد داشت. از حیث سازماندهی و روش تفکرات بازی، سبک بازی آنها شبیه به مراکش است و از آنجایی که ما به بازی با تیم‌های آفریقایی عادت نداریم، این آزمون خوبی برای ما به شمار می‌رود. تیم ملی ایران هم فوتبالی شبیه به این تیم‌ها (تونس و مراکش) دارد و تیم تحت‌هدایت کارلوس کی‌روش را هم باید در این دسته‌بندی قرار داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز