خبرگزاری کار ایران

شهردار رشت خواستار شد؛

رفع نواقص ایمنی حریق در سه بیمارستان و شعب سه بانک مستقر در رشت

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۹۸۱

در بازدید سازمان آتش‌نشانی رشت؛ شهردار رشت خواستار رفع نواقص ایمنی حریق در سه بیمارستان و شعب سه بانک مستقر در شهر رشت شد.

به گزارش ایلنا از رشت، پیرو بازدیدهای ایمنی که از سوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از بیمارستان‌های الزهرا(س)، ۱۷ شهریور و رازی رشت و همین‌طور شعب بانک صادرات، بانک ملی و بانک ملت استان گیلان صورت گرفته، شهردار رشت فهرست نواقص ایمنی حریق ساختمان های فوق را به روسای این اماکن اطلاع داد و رفع آن ها در کوتاهترین زمان ممکن و اطلاع از نتیجه اقدامات به شهرداری را خواستار شد.

طبق بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، اتخاذ تدابیر موثر و اقدام لازم برای حفظ شهر از خطر حریق و نیز حفاظت از جان و مال شهروندان و حراست از سرمایه‌های ملی بر عهده شهرداری و سازمان آتش‌نشانی است. بر همین اساس، با توجه به مصوبه هیات وزیران در ارتباط با سند آسیب‌شناسی کلان‌شهرها در بخش آتش نشانی و ایمنی و در راستای اجرای مصوبه شورای فنی استان گیلان مبنی بر بررسی وضعیت ایمنی ساختمان‌های بخش دولتی و عمومی، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان نسبت به بازدید ایمنی این ساختمان‌ها اقدام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز