خبرگزاری کار ایران

با 18 میلیارد تومان به جام جهانی بروید/ آشنایی با لاکچری ترین پکیج روسیه

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۶۰۶

گران قیمت ترین پکیج جام جهانی حدود 18 میلیارد تومان قیمت دارد.

به گزارش ایلنا، در حالی که 23 روز تا آغاز بیست و یکمین دوره جام جهانی 2018 روسیه باقی مانده است؛ از گران ترین بلیط یا به عبارتی پیکج جام جهانی رونمایی شد.

ارزش این پکیج به 2/8 میلیون دلار یا به عبارتی حدود 18 میلارد تومان می رسد. البته که در قیمت های پایین تر هم پکیج های به اصطلاح لاکچری وجود دارد و به فروش می رسد.

اما با این پکیج 18 میلیاردی چه امکاناتی نصیب فرد خریدار می شود؟ اولین چیزی که باید خریداران این بلیط ها بدانند این است که بهترین پذیرایی و صندلی ها در 19 بازی از آنها به عمل خواهد آمد. در داخل این 19 بازی دیدار افتتاحیه، دو بازی نیمه نهایی و جدال فینال خواهد بود.

صاحبان گران ترین بلیط می توانند در 51 صندلی اختصاصی در لوژنیکی، 12 صندلی در اسپارتاک و 8 صندلی در سنت پطرزبورگ داشته باشند. از دیگر امکانات موجود می توان به اسان ترین عبور و مرور ممکن و سوئیت های اختصاصی به همراه پارکینگ اختصاصی و لوژهای ویژه اشاره کرد. سوغاتی های هر شهر به همراه غذا و نوشیدنی و خوراکی هایی که قبل و بعد از هر بازی توزیع می شود.

این پکیج جادویی امکانات دیگری هم دارد که دیدن جام جهانی را برای صاحبانش بسیار راحت می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز