خبرگزاری کار ایران

واکنش سرمربی تیم ملی اسپانیا به بازی با ایران و دعوت نشدن موراتا

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۱۷۳

یولن لوپتگی نسبت به عدم دعوت از موراتا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، یولن لوپتگی بعد از اعلام لیست تیم ملی اسپانیا اظهار داشت: تصمیم بسیار دشوار و لحظات تلخی است که چند بازیکن را خط بزنید. همه آنها که نیستند، لایق حضور در لیست بودند ولی ما باید انتخاب می کردیم. آنها تاکنون به ما کمک می‌کردند اما نمی توانند در روسیه این کار را کنند. در این تورنمنت فوق العاده زیبا. بعد مثبت قضیه را می‌بینم. دوست ندارم درباره آنها که از لیست خارج شدند صحبت کنم. می‌خواهم از آنها که در روسیه خواهند بود حرف بزنم. 

وی درباره دعوت نکردن موراتا افزود: او فصل پیچیده‌ای داشت. به خصوص هر چه به پایان فصل نزدیک‌تر می‌شدیم، اوضاع پیچیده تر می‌شد. غیبت موراتا دلایل فوتبالی داشت. چهار مهاجم نمی‌خواستیم. زمان حال را مد نظر قرار دادیم و کمکی که هر بازیکن می‌تواند به ما کند. تردیدهایی داشتیم. همیشه تردیدهایی هست اما آنالیز کردیم و تصمیم گرفتیم.

سرمربی اسپانیا درباره دعوت از مونرئال گفت: او مدت‌هاست در کنار ماست و شناخت خوبی از او داریم و می‌تواند به ما کمک کند. این لیست بازیکنانی را شامل می‌شود که می‌توانند بیشترین کمک را به ما در روسیه کنند.

لوپتگی در پایان درباره جدال با ایران اذعان داشت:  در جام جهانی همه بازی‌ها دشوارند. شناخت بی نقصی از ایران داریم. آنها ذهنیت تیمی فوق العاده‌ای دارند و بسیار سختکوش و رقابت طلب هستند. تجربه دارند و در سال‌های اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته‌اند. ایران حریف بسیار دشواری خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز