خبرگزاری کار ایران

شماره یک تیم ملی به کدام دروازه بان می رسد؟/ ششمین نفر!

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۸۹۶

باید دید از بین سه دروازه بان دعوت شده کدام یک سنگربان تیم ملی در جام جهانی 2018 خواهد بود.

به گزارش ایلنا، لیست 24 نفره کارلوس کی روش برای جام جهانی اعلام شد و سه دروازه بانی که عازم روسیه خواهند شد نیز غربال شدند.

علیرضا بیرانوند به همراه محمدرشید مظاهری و امیر عابدزاده به روسیه خواهند رفت تا یکی از آنها نفر اول تیم ملی در جام بیست و یکم باشند. پیش از این ناصر حجازی در سال 1978، احمدرضا عابدزاده و نیما نکیسا در جام جهانی 1998، ابراهیم میرزاپور در سال 2006 و علیرضا حقیقی در سال 2014 از دروازه تیم ملی حراست کردند.

علیرضا بیرانوند به جز یک مسابقه در تمامی بازی های دور مقدماتی جام جهانی دروازه بان ایران بود و تنها مقابل سوریه در گام آخر دو گل خورد. بیرانوند در پرسپولیس هم نمایش بدی ندشت و کمترین گل خورده را مال خود کرد. با این حال خیلی ها بر این باورند قدرت خط دفاعی تیم ملی و پرسپولیس در آمارهای او بسیار تاثیرگذار بودند.

نفر دوم محمدرشید مظاهری است. دروازه بان با استعداد تیم ذوب آهن که مدتهاست در اردوهای تیم ملی جزو نفرات ثابت است. مظاهری در لیگ قهرمانان آسیا همچنان بیشترین سیو را در بین دروازه بانان حاضر در رقابت ها مال خود کرده است. او تجربه بین المللی خاصی با تیم ملی ندارد اما همچنان برای تبدیل شدن به گزینه یک کار دشواری پیش روی اوست.

در نهایت به امیر عابدزاده می رسیم. دروازه بانی که در همین دو سه ماه توسط کی روش دعوت شد و در نهایت جزو سه گلر نهایی قرار گرفت. امیر در چند هفته پایانی هم در ماریتیمو نمایش قابل قبولی داشت و در لیگ پرتغال به بازی گرفته شد. برخی معتقدند او مانند حقیقی در سال 2014، می تواند سوپرایز کی روش در درون دروازه باشد.

حال باید دید در نهایت کدام یک از این سه دروازه بان ششمین گلر ایران در تاریخ جام جهانی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز