خبرگزاری کار ایران

بررسی خرید‌های پرسپولیس در فصل هفدهم؛

کم هزینه، مفید و مورد استفاده

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۸۰۷

پرسپولیس عملکرد خوبی در نقل و انتقالات فصل هفدهم داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فصل نقل و انتقالات لیگ هجدهم در حال آغاز است و به همین بهانه عملکرد پرسپولیس را در جذب بازیکن در فصل گذشته بررسی کردیم تا مشخص شود سرخپوشان عملکرد موفقی در این مورد داشته‌اند یا نه.

پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ برتر و تیمی که بیشترین ملی‌پوشان را در اختیار داشت، ماموریت اصلی خود در حفظ نفرات کلیدی تیم را به خوبی انجام داد و رضاییان و رفیعی تنها جدا شده‌های تیم در ابتدای فصل بودند که بعد از آن طارمی هم پس از اینکه دچار مشکل شد از این تیم رفت ولی سایر نفرات باقی ماندند.

در خط دفاع سرخپوشان برای تقویت خود شجاع خلیل‌زاده را به خدمت گرفتند که اگرچه عملکرد بی‌نقصی نداشت ولی توانست قدرت خط دفاعی را بیشتر از قبل کند و چند گل حساس هم به ثمر رساند. شایان مصلح هم برای دفاع چپ جذب تیم شد که اکثراً نیمکت نشین بود ولی در حضورش در زمین توانست مفید باشد و اوج کار او هم گلی بود که در دقایق پایانی دور رفت به پارس جم زد.

در خط هافبک سرخپوشان نوراللهی را برگرداندند که از نیم فصل به تیم اضافه شد و توانست در مقاطعی که ربیع‌خواه و کامیابی‌نیا حضور نداشتند به خوبی در پست هافبک دفاعی ایفای نقش کند.

سیامک نعمتی و بشار رسن هم دو هافبک دیگر سرخپوشان بودند که جذب تیم شدند و هر کدام به نوعی در ترکیب تیم مفید بودند.

مهم‌ترین چهره نقل و انتقالات سرخپوشان منشا بود. مهاجم نیجریه‌ای اگرچه درخشش خود در پیکان را در پرسپولیس ایفا نکرد ولی در مقاطعی به کمک خط حمله سرخپوشان آمد و عملکرد مفیدی داشت.

آیدین رضایی، احسان حسینی، سعید حسین پور و محمدامین اسدی هم 4 بازیکنی بودند که جذب تیم شدند ولی فرصت بازی پیدا نکردند.

در مجموع سرخپوشان به حفظ شاکله اصلی تیمشان پرداختند و نسبت به همیشه کم هزینه‌تر در نقل و انتقالات حاضر شدند و خریدهایشان هم در راستای نیازهای تیم و تقویت تیم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز