خبرگزاری کار ایران

سرمربی ازبکستان: نمی‌شد لژیونرها را دعوت کنیم / در جام جهانی طرفدار ایران هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۴۸۰

تیمور کاپاتزه برای تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه آرزوی موفقیت کرد و شاگردان کارلوس کی روش را تیمی تاکتیک پذیر و فیزیکی خطاب کرد.

به گزارش ایلنا، تیمور کاپاتزه، سرمربی تیم ملی ازبکستان در پایان دیدار شاگردانش مقابل تیم ملی ایران بیان داشت: در ابتدا از فدراسیون فوتبال ایران برای این دیدار تشکر می‌کنم. همانطور که می‌دانید یک بازی بسیار خوب برای دو تیم بود و فکر می‌کردند ما تیم جوان و دست و پا بسته هستیم. این بازی برای ما و ایران مفید بود و امیدوارم این همکاری ادامه داشته باشد.

"چرا با بازیکنان جوان در مسابقه حاضر شدید"، او در پاسخ به این سوال گفت: تیم ما نتوانست به جام جهانی برود و امروز فیفا دی نبود و به همین دلیل نمی‌توانستیم از لژیونرها استفاده کنیم. ما در حال سرمایه گذاری هستیم که این تیم را برای جام جهانی 2022 آماده کنیم. بازیکنان ما بد بازی نکردند و می‌توانند در آینده حرف‌های زیادی بزنند.

کاپاتزه در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چقدر تیم ایران را آماده دیدید و کدام یک از بازیکنان شما شانس حضور در جام ملت های آسیا را دارند، بیان داشت: تیم ایران بسیار خوب آماده و جنگنده است. در گروهی هستند که سخت است اما همانطور که کی روش سرمربی خوب و باهوشی است، ایران شانس دارد که از گروهش بالا بیاید. حتما 7-8 بازیکن از این تیم در جام ملت‌ها حضور خواهند داشت.

سرمربی ازبکستان در پایان گفت: برای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت می‌کنم. تماشاچی‌های بسیار خوبی دیدم و در جام جهانی روسیه ما هم به عنوان یک تیم آسیایی طرفدار آنها هستیم. امیدواریم به مرحله بعدی راه پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز