خبرگزاری کار ایران

باکا: رئال برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می‌جنگد

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۱۹۴

مهاجم ویارئال از قدرت حریف امشب هم تیمی‌هایش در هفته پایان لیگ اسپانیا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، ویارئال در بازی پایانی فصل 17-2018 لالیگا امروز برابر رئال مادرید قرار می‌گیرد و کارلوس باکا، مدافع زردپوشان عملکرد شاگردان زین الدین زیدان در لیگ قهرمانان اروپا را ستود. البته او به دلیل اینکه چهار کارت زرد دارد تقابل با رئال را از دست می‌دهد.

باکا در گفت و گو با مارکا بیان داشت: این بسیار دشوار است که شما به لیگ قهرمانی در لیگ قهرمانان دست پیدا کنید، بنابراین شما سه فصل متوالی آن را فرض کنید. رئال برای این هدف می‌جنگد اما تیم مقابل(لیورپول) هم برای قهرمانی تلاش می‌کند. 

او ادامه داد: ویارئال سطح بالایی را تجربه کرده و آنها بهترین کارلوس باکا را دیده‌اند. سه یا چهار ماه گذشته بسیار مهم بود. خوشحالم چون بار دیگر در سویا، بروگ و کلمبیا کارلوس باکا بودم و این به من احساس رضایت می‌دهد. 

باکا درباره تقابل با رئال مادرید گفت: آنها سرانجام در فینال هستند، اما آنها حرفه‌ای هستند و تصمیم دارند با برتری به کیف برسند. 

مدت قرارداد قرضی این بازیکن که این فصل 18 بار برای ویارئال گلزنی کرده به پایان رسیده و آنها در صورت تمایل می‌توانند با پرداخت 15 میلیون یورو این مهاجم را از آث میلان به خدمت بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز