خبرگزاری کار ایران

دست خالی کی‌روش در پست هافبک دفاعی؛

چشمی به پست اصلی خودش برمی‌گردد؟

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۰۸۰

بازیکن ملی‌پوش استقلال در کمبود هافبک دفاعی تیم ملی می‌تواند به این پست منتقل شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، کی‌روش در حال آماده‌سازی تیم ملی در مسیر جام جهانی است و در این راه امروز دیداری تدارکاتی با ازبکستان برگزار خواهد شد که گزینه‌های ترکیب اصلی در جام جهانی به آزمون گذاشته می‌شوند.

یکی از پست‌هایی که دغدغه جدی کی‌روش در جام جهانی است، هافبک دفاعی است و سرمربی تیم ملی دستش در این پست حسابی خالی است.

سعید عزت‌اللهی که هافبک دفاعی اصلی تیم ملی است در دیدار نخست برابر مراکش به دلیل محرومیت حضور نخواهد داشت.

از طرفی علی کریمی هم که از گزینه‌های این پست محسوب می‌شد به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر، جام جهانی را از دست داده است و همراه تیم ملی به روسیه سفر نمی‌کند.

یکی از احتمالات پیش روی کی‌روش، انتقال روزبه چشمی به پست اصلی خود یعنی هافبک دفاعی است. چشمی که در پست دفاع برای تیم ملی بازی می‌کند می‌تواند در پست اصلی خودش هم برای کی‌روش مفید باشد و بلند بودن قد برایش یک پوئن مثبت محسوب می‌شود.

احتمال دارد در دیدار با ازبکستان شاهد حضور چشمی در پست هافبک دفاعی باشیم و کی‌روش این بازیکن را در پست اصلی خودش هم در ترکیب تیم ملی آزمایش کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز