خبرگزاری کار ایران

پاسخ مسلمان در مورد تمدید قرارداد با پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۵۰۴

هافبک گلساز پرسپولیس به درخواست باشگاه برای تمدید قراردادش پاسخ منفی داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محسن مسلمان، هافبک پرسپولیس موفق شد در فصل هفدهم عنوان برترین پاسور لیگ برتر را به خودش اختصاص دهد ولی روزهای آخر فصل اوضاع خوبی در تیمش نداشت.

مسلمان از یک مقطعی در میانه فصل دیگر از سوی سرمربی سرخپوشان روی خوش ندید و به نیمکت ذخیره‌ها تبعید شد و به جز چند دیدار که به عنوان یار تعویضی به میدان رفت دیگر رنگ ترکیب اصلی را ندید.

مسلمان در این مدت درگیر یک سری حواشی از جمله اتفاقاتی که بین او و مترجم برانکو در جشن قهرمانی رخ داد و به صورت زنده در صفحه‌ شخصی‌اش در حال پخش بود و اخیراً واکنشش به گل دوم سرخپوشان برابر الجزیره بود که شرایط او را بدتر هم کرد.

هافبک پرسپولیس قراردادش با این تیم به پایان رسیده و ماندش در فصل بعد منوط به تمدید قراردادش است ولی آنطور که به نظر می‌رسد او را فصل آینده در تیم دیگری باید ببینیم.

حمیدرضا گرشاسبی،‌ سرپرست پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت این بازیکن اظهار داشت: برانکو از ما خواسته که قرارداد محسن مسلمان را تمدید کنیم. من هم به مسلمان گفتم به باشگاه بیا و قراردادت را تمدید کن که در این باره محسن مسلمان به من گفت‌ بیایم قراردادم را تمدید کنم که روی نیمکت بنشینم؟ که من هم به او گفتم که این دیگر تشخیص خودت است.
با این صحبت‌ها باید ادامه حضور مسلمان در پرسپولیس را منتفی دانست مگر اینکه در روزهای آتی شرایط دیگری رخ دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز