خبرگزاری کار ایران

ثبت ۱۷ هزار اختراع و ۵۳ هزار اظهارنامه طرح صنعتی در مرکز مالکیت معنوی

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۹۳۷

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از ثبت ۱۷ هزار اختراع و ۵۳ هزار اظهارنامه طرح صنعتی در مرکز مالکیت معنوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد تویسرکانی؛ رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در دیدار با فرانسیس جری مدیر کل سازمان جهانی مالکیت معنوی بیان داشت: سازمان جهانی مالکیت معنوی یک سازمان مهم و فراگیر است و در حوزه نظم حقوقی و امور اقتصادی فعالیت می‌کند در زمان حضور آقای جری در این سازمان تعاملات بسیار خوبی با ایران و همکاری‌های خوبی بین ایران و وایفو شکل گرفته است. سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به عنوان نماینده ایران در سازمان جهانی مالکیت معنوی از مدیریت ایران حمایت کرده است.

تویسرکانی با تاکید بر اینکه جری موفقیت‌های خوبی در سازمان جهانی مالکیت معنوی داشته است بیان داشت: در ایران نیز توجه خاصی به این بخش شده است و امروز همه با این مفهوم آشنایی دارند.

او در تشریح فعالیت‌های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: خدمات را مدرن‌سازی کرده‌ایم و در تراز کشورهای پیشرفته در بحث مالکیت معنوی قرار داریم البته همکاری چندجانبه بین کشورها در این حوزه تاثیر بسزایی در توسعه اقتصادی کشور خواهد داشت.

تویسرکانی با اشاره به مصمم بودن این سازمان برای حمایت از کالای ایرانی در سال جاری تاکید کرد که قدم‌های جدی در بحث ایجاد امنیت اقتصادی و مالکیت معنوی خواهند برداشت.

او در رابطه با تعداد اظهارنامه‌ها بیان داشت: در سال ۹۶ ، ۱۰۳ هزار و ۹۵ اظهارنامه علامت تجاری دریافت کرده اند و نزدیک به ۱۷ هزار اختراع در مرکز مالکیت معنوی به ثبت رسیده است.

تویسرکانی تعداد اظهارنامه طرح صنعتی ثبت شده در مرکز مالکیت معنوی را ۵۳ هزار اظهارنامه عنوان کرد و گفت: در سال ٩٦ تعداد ١٠٣ هزار و ٩٥ اظهارنامه علامت تجاری و نردیک به١٧ هزار اختراع و ٥٣ هزار اظهارنامه طرح صنعتی در مرکز مالکیت معنوی به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز