خبرگزاری کار ایران

توره: بعد از بازنشستگی به من احترام خواهند گذاشت

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۹۰۴

یحیی توره، هافبک منچسترسیتی گفته زمانی که بازنشسته شد آن احترامی که شایسته‌اش است را به او خواهند گذاشت.

به گزارش ایلنا، یحیی توره، هافبک ساحل عاجی منچستر سیتی که هفته آینده 35 ساله می‌شود، هشت سال بسیار موفق را در منچسترسیتی گذرانده و بدون احتساب بازی دیشب، 79 گل تاکنون زده است.

او در سال 2014 که با این تیم فاتح لیگ برتر شد، دومین هافبک تاریخ این لیگ پس از فرانک لمپارد شد که در یک فصل 20 گل زده است. او که چهار بار بهترین بازیکن آفریقا شده است هرگز عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر را از آن خود نکرده است.

توره می‌گوید: «به نظرم زمانی که از فوتبال بازنشسته شدم احترام بیشتری به من می‌گذارند. با توجه به دستاوردی که داشته‌ام و کارهایی که کرده‌ام، فکر نمی‌کنم به من احترام چندانی گذاشته‌ باشند.

به همین دلیل است که کمی ناراحت هستم چون مردم فشار زیادی به پل پوگبا می‌آورند و می‌خواهند ما را با هم مقایسه کنند اما ما با هم متفاوت هستیم. من طوری بازی کرده‌ام که مردم فکر کرده‌اند فوتبال به سبک من بازی راحتی است.

اینطوری که من می‌دوم، از یک محوطه جریمه به محوطه جریمه دیگر و اینطور که من توپ را از دفاع خارج می‌کنم و می‌توانم در آن ‌سوی زمین گل هم بزنم و این تعداد بازی در لیگ برتر... مردم نمی‌دانند که من چقدر متعهدانه بازی کرده‌ام.»

توره بر این باور است که بزرگترین دستاورد او کمک به سیتی برای غلبه به منچستریونایتد بوده است. او با قیمت 28 میلیون پوند از بارسلونا به سیتی پیوست و سه بار لیگ برتر و دو بار جام اتحادیه را فتح کرد. او می‌گوید: «زمانی که به سیتی آمدم، برای اینکه باشگاه بزرگی شویم مجبور بودیم یونایتد را زیر سایه خود ببریم. ما قابل قیاس با هم نیستیم. آنها قهرمانی‌های بسیاری دارند، بارها به فینال لیگ قهرمانان رسیده‌اند اما هدف ما این بود که یونایتد را به زیر سایه ببریم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز