خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرکل ورزش و اعضای شورای شهر یاسوج؛

ووشوکاران برتر کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۸۳۹

با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، برخی از اعضای شورای شهر یاسوج ، اعضای هیات ووشو ، مربیان ورزشی، ورزشکاران در سالن خانه ووشو استان در یاسوج از ووشوکاران برتر تجلیل شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی هیات ووشو استان کهگیلویه و بویراحمد، آئین تجلیل از ووشوکاران برتر این استان که در سال گذشته توانسته بودند در مسابقات ملی و بین المللی مدال‌های رنگارنگ کسب کرده و به تیم ملی ووشو دعوت شوند در سالن خانه ووشو در یاسوج تجلیل شد.

رئیس هیات ووشو استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین، تعداد ووشوکاران ساماندهی شده این استان را یک هزار و 500 ووشوکار عنوان و اظهارداشت: از این تعداد ووشوکار، هزار ووشوکار مرد و مابقی خانم هستند.

"حجت الله امیری" گفت: 24 باشگاه فعال ووشو در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که این باشگاه ها در سال گذشته توانسته اند موفقیت های متعددی را کسب کنند.

وی مهمترین برنامه هیات ووشو استان در سالجاری را " آموزش "‌ذکر و خاطرنشان کرد: بناداریم با دعوت از اساتید و مربیان حرفه ای، دوره های آموزشی لازم را برای مربیان و ورزشکاران ووشو در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار کنیم.

رئیس هیات ووشو استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سال گذشته بیش از 100 ووشوکار خانم و آقا توانستند در مسابقات ملی و بین المللی مدال های رنگارنگ به گردن آویخته و برای این استان افتخار بیافرینند.

امیری از دعوت 10 ووشوکار خانم و آقا استان کهگیلویه و بویراحمد به تیم ملی دعوت و خاطرنشان کرد:‌ امیدواریم در سالجاری این تعداد بیشتر شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این آئین با تقدیر از عملکرد هیات ووشو این استان، اظهارداشت: هیات ووشو استان یکی از فعال ترین و افتخارآورترین هیات‌های ورزشی این استان است.

" سیدمحمدتقی علوی" با بیان اینکه کسب موفقیت های ملی و بین المللی سبب خوشحالی مردم می شود، یادآورشد: بدون شک ورزش رمز موفقیت و سلامتی فرد خواهد بود و نباید از آن غافل شد.

وی گفت: به تمامی هیات های ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد پیشنهادمی دهیم در سالجاری، آموزش در حوزه های مختلف را فراگیر تا شاهد بالندگی دوچندان هیئت ها باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این آئین باتاکید براینکه ورزشکاران علاوه بر کسب مدال های قهرمانی بایستی به فکر کسب مدال های پهلوانی هم باشند، اظهارداشت: " اخلاق  نیکو " مهمترین مولفه و ملاک برتری یک ورزشکار نسبت به دیگران در یک جامعه باید قلمداد شود.

" سیدهدایت الله اکبری " گفت:‌ ورزشکاران واقعی ایران، شهدا و ایثارگران ما در هشت سال دفاع مقدس هستند که شایسته راه آنان همیشه ادامه داشته باشد.

وی حضور ورزشکاران استان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات ملی و بین المللی را نشانه تلاش و شکوفایی هیئت های ورزشی ذکر و اظهارداشت: شورای اسلامی شهر یاسوج آمدگی لازم برای همکاری با هیئت های ورزشی را داشته و دارد.

به گزارش روابط عمومی هیات ووشو استان کهگیلویه و بویراحمد، در پایان این آئین از 12 ووشوکار راه یافته به اردوهای تیم ملی و شش مربی برتر سال هیئت ووشو این استان تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز