خبرگزاری کار ایران

لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس 2 - الجزیره یک / صعود پرسپولیس با سوپرمن

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۷۵۰

سیدجلال حسینی در بازگشتش به ترکیب پرسپولیس گل صعود این تیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را زد تا سرخپوشان با بردی دراماتیک راهی مرحله یک هشتم شوند.

به گزارش ایلنا، در بازی برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، شاگردان برانکو ایوانکوویچ از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی میزبان الجزیره امارات بودند.

شاگردان برانکو که برای جبران شکست بازی رفت از همان دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما در نیمه اول موفق به باز کردن دروازه الجزیره نشدند. نیمه دوم تلاش سرخپوشان در دقیقه 63 نتیجه داد، جایی که شوت سرکش نوراللهی به گل اول بازی تبدیل شد.

تنها 7 دقیقه بعد الجزیره روی تک موقعیت خود، توسط رومارینیو بازی را به تساوی کشاند. بعد از این گل پرسپولیس سراپا حمله شد تا اینکه در دقایق پایانی سیدجلال حسینی، مدافع جلو کشیده سرخپوشان دروازه الجزیره را باز کرد تا پرسپولیس با برتری 2 بر یک در این بازی راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

 

با گزارش لحظه به لحظه این دیدار همراه شوید:

         

داور:ما نینگ                       کمک ها: کاو ییی  و شی یانگ

اخطار:

حسین ماهینی (45) و فرشاد احمدزاده (61) پرسپولیس

 

پرسپولیس 1 - 0 الجزیره (احمد نوراللهی دقیقه 63): شوت سرکش نوراللهی از پشت محوطه جریمه دور از دستان علی خصیف به تور دروازه الجزیره چسبید تا پرسپولیس یک بر صفر پیش بیافتد.

پرسپولیس 1 - 1 الجزیره (رومارینیو دقیقه 70): شوت زمینی رومارینیو به کنج دروازه پرسپولیس رفت و نتیجه بازی را یک بر یک کرد.

پرسپولیس 2 - 1 الجزیره (سیدجلال حسینی دقیقه 89):اثر گذاری منشا روی سانتر ارسالی باعث شد توپ در  ریباند به سیدجلال برد و این بازیکن با ضربه ای تمام کننده گل برتری را به ثمر رساند.

 

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، حسین ماهینی، احمد نورالهی، وحید امیری(76- بشار رسن)، فرشاد احمدزاده، سیامک نعمتی(65- گادوین منشا) و علی علیپور

 

 

ترکیب الجزیره: 

علی خصیف، محمد فوزی، مسلم فایز، محمد العطاس، خایفه الحمادی، محمد المسلمی، سالم راشد، محمد جمال، مبارک بوصوفه، رومارینیو و علی مبخوت 

 

لحظات حساس:

دقیقه 01: اولین وقعیت بازی را بازیکنان پرسپولیس به روی دروازه الجزیره ایجاد کردند جایی که سانتر محمد انصاری با ضربه سر سیامک نعتی در دستان علی خصیف قرار گرفت.

دقیقه 02: باز هم موقعیت برای پرسپولیس، ارسال نوراللهی از نقطه کرنر با تاثیرگذاری فرشاد احمدزاده به سمت دروازه الجزیره رفت اما با بدشانسی به تیرک خورد.

دقیقه 07: اینبار سیامک نعمتی بود که روی سانتر صادق محرمی فرصت باز کردن درواز الجزیره را داشت اکا ضربه بی دقت او راهی به چارچوب نداشت.

دقیقه 09: ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس را نوراللهی به روی دروازه فرستاد که ضربه بد شجاع با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 19:پرتاب بلند ماهینی با دفع ناقص مدافعان الجزیره به علیپور رسید اما ضربه سر کم جون مهاجم پرسپولیس را علی خصیف مهار کرد.

دقیقه 23: فرشاد احمدزاده در برخورد با مدافع الجزیره درون محوطه جریمه تعادلش را از دست داد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه 34:بهترین فرصت برای زدن گل توسط احمدزاده از دست رفت.سانتر زمینی امیری پس از عبور از مدافعان الجزیره به احمدزاده رسید که ضربه این بازیکن در کمال ناباوری از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 46:ارسال نوراللهی از روی موقعیت ایستگاهی میرفت تا با ضربه سر علیپور به گل تبدیل شود اما توپ با برخورد به دفاع الجزیره به کرنر رفت.

دقیقه 48: روی پاس رو به عقب نعمتی، شوت زمینی نوراللهی به شکل خطرناکی از کنار دروازه علی خصیف به بیرون رفت.

دقیقه 50: ضربه سر احمدزاده روی توپ ارسالی از نقطه کرنر با اختلاف نسبتا کمی از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 52: وحید امیری با یک سرتوپ مدافع الجزیره را جا گذاشت اما شوت محکم این بازیکن برگشت داده شد. در این صحنه بازیکنان پرسپولیس اعتقاد داشتند توپ به دست بازیکن الجزیره برخورد کرده اما داور ادامه بازی داد.

دقیقه 60: سانتر وحید امیری از سمت چپ چیزی نمانده بود به صورت اتفاقی به گل تبدیل شود اما توپ با برخورد به تیر از کنار دروازه عبور کرد.

دقیقه 67: خطر به روی دروازه پرسپولیس، پاس رو به جلو برای روماریو را سیدجلال در آخرین لحظه قطع کرد و دروازه پرسپولیس را نجات داد.

دقیقه 69: شوت محکم علیپور در شرایطی با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت که علی خصیف در این صحنه تنها نظاره گر بود.

دقیقه 82:ضربه سر گادوین منشا آرام زده شد و دروازه بان الجزیره توپ را در دو ضرب مهار کرد.

دقیقه 84: ضربه ایستگاهی نوراللهی میرفت تا به گل برتری سرخپوشان تبدیل شود که در اخرین صحنه خیف توپ را برگشت داد.

دقیقه 86: ارسال دیدنی نوراللهی با ضربه سر شایان مصلح زیر تیرک روازه توسط گلر الجزیره دفع و تبدیل به یک کرنر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز