خبرگزاری کار ایران

ترزا می: در پرونده «برگزیت» به من اعتماد کنید

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۱۱۸

نخست‌وزیر انگلیس خواستار آن شد که در زمینه پرونده «برگزیت» به وی اعتماد شود.

به گزارش ایلنا به نقل از الحیات، «ترزا می» نخست‌وزیر انگلیس امروز –یکشنبه- تاکید کرد که باید در زمینه دستیابی به توافق خوب در خصوص برگزیت به وی اعتماد شود.

ترزا می تاکید کرد که در تلاش است شکاف‌های موجود در دولت انگلیس در زمینه پیگیری بهترین راه در قبال پیگیری این پرونده را پُر کند.

دولت محافظه‌کار ترزا می با اختلافاتی در میان اعضای خود در زمینه آینده توافق گمرکی میان بریتانیا و اتحادیه اروپا مواجه است. به ویژه پس از آن که وزیر خارجه دولت انگلیس پروژه توافقنامه گمرکی مورد حمایت می برای مرحله پس از جدایی از اتحادیه اروپا را اقدامی جنون‌آمیز خواند.

بر همین اساس می خواستار آن شد که در زمینه توافق برگزیت به وی اعتماد شود.

می در مقاله‌ای که روزنامه «ساندی تایمز» منتشر کرده است، نوشت: «مسیر موردنظر من در راستای دستیابی به برگزیت است که مردم به آن رای داده‌اند. به حمایت و کمک شما برای تحقق این موضوع نیازمندم، در مقابل تعهد من به شما ساده است: شما را فریب نمی‌دهم».

نخست‌وزیر انگلیس معتقد است که توافق با اتحادیه اروپا باید در راستای قانون انگلیس و حاکمیت اقتصادی این کشور باشد و به توافق‌نامه‌‌های صلح با ایرلند شمالی احترام بگذارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز