خبرگزاری کار ایران

امیدواری دفو برای حضور در جام جهانی

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۹۵۹

جرمن دفو می‌گوید آماده حضور در جام جهانی است و اگر ساوت گیت تشخیص دهد می‌تواند به تیم ملی انگلیس کمک کند.

به گزارش ایلنا، دفو ۳۵ ساله در این فصل در لیگ برتر در تیم بورنموث بازی کرد تا آمادگی حضور در جام جهانی را داشته باشد.

 هر چند هری کین جایگاه خودش را به‌عنوان مهاجم نخست تیم ملی انگلیس تثبیت کرده است ولی در کنار او جرمن دفو نیز امیدوار است بتواند در فهرست نهایی ساوت گیت برای جام جهانی حاضر باشد.

دفو درباره حضور در جام جهانی گفت: «فکر کنم نیازی نیست که خودم را به کسی اثبات کنم. صادقانه باید بگویم که خیلی آرام پیش می‌روم و امیدوار هستم برای جام جهانی دعوت شوم. من هیچ‌وقت به خداحافظی از تیم ملی انگلیس فکر نکردم چون هنوز باور دارم که می‌توانم برای تیم ملی کشورم مفید باشم و گلزنی کنم. مربی می‌داند که من آماده هستم و اگر او بخواهد می‌توانم در جام جهانی به تیم ملی انگلیس کمک کنم.»

به نظر می‌رسد نیمکت نشینی مارکوس راشفورد در منچستریونایتد، شانس دفو را برای حضور در جام جهانی افزایش داده باشد ولی با این حال باید منتظر بمانیم و ببینیم گرت ساوت گیت جوان چه نفراتی را برای حضور در جام جهانی روسیه انتخاب خواهد کرد. انگلیس در جام جهانی با تیم‌های پرو، بلژیک و پاناما همگروه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز