خبرگزاری کار ایران

پالس‌های سپاهان از توافق با ژنرال خبر میدهد؛

آخرین بازی قلعه‌نویی روی نیمکت ذوب‌آهن؟

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۷۷۵

سرمربی ذوب‌آهن احتمال دارد سه‌شنبه آخرین حضورش را روی نیمکت این تیم تجربه کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان در حالیکه فصل هفدهم را با مشکلات زیادی پشت سر گذاشته است، پس از گذشت چند هفته از پایان لیگ برتر هنوز سرمربی فصل جدید خود را معرفی نکرده است و مدیرعامل و رئیس هیات مدیره باشگاه در مصاحبه‌های خود مرتباً وعده آینده را می‌دهند.

در چند وقت اخیر امیر قلعه‌نویی به عنوان جدی‌ترین گزینه هدایت سپاهان معرفی شده است و با وجود تکذیب ذوبی‌ها، هنوز از صحبت مدیران سپاهان اینطور بر می‌آید که در حال مذاکره با قلعه‌نویی هستند و به نتایج مثبتی هم رسیده‌اند.

ذوب‌آهن روز سه‌شنبه باید در دیداری حساس به مصاف استقلال برود تا تکلیف صعود این تیم به جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا روشن شود و پس از آن فصل برای این تیم تمام شده و برنامه‌های فصل جدید این تیم شروع خواهد شد.

اگر خبر توافق قلعه‌نویی با سپاهانی‌ها درست باشد و سرمربی ذوب‌آهن پس از بازی با استقلال از تیمش خداحافظی کند، روز سه‌شنبه شاهد آخرین حضور وی روی نیمکت این تیم هستیم.

به هر جهت باید تا سه‌شنبه و پس از بازی ذوب‌آهن با استقلال صبر کرد تا مشخص شود تکلیف قلعه‌نویی و دو تیم اصفهانی فصل آینده چه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز