خبرگزاری کار ایران

همایش پیاده روی خانوادگی با حضور مسئولین ورزش همگانی استان تهران

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۶۹۴

همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته جوان به همت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و همکاری هیات همگانی این استان با حضور مسئولین ورزش همگانی روز گذشته (جمعه) در پارک پلیس برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری هیات ورزشهای همگانی استان تهران، این همایش ساعت 7:30 دقیقه صبح با حضور رضا گل محمدی رییس اداره ورزش و جوانان استان تهران، ملاجعفری معاون ورزش و جوانان استان، فاطمه سلیمی نایب رییس بانوان اداره کل، محمد صادق حسنی نایب رییس هیات ورزشهای همگانی استان تهران، نرگس معدنی پور نایب رییس بانوان هیات همگانی استان و بیش از هزار نفر از شهروندان تهرانی با پیاده روی ورزش دوست تهرانی آغاز  و پس از آن شرکت کنندگان بهمراه مربیان ورزش صبحگاهی به انجام حرکات کششی و نرمش صبحگاهی پرداختند.

در حاشیه این همایش کمیته‌های ورزشی هیات ورزش‌های همگانی استان تهران از جمله پرثوآ، دارت، فریزبی، هنرهای فردی و نمایشی و تیر و کمان با برقرای غرفه های تخصصی رشته خود به انجام حرکات نمایشی و مسابقات تخصصی ویژه شرکت کنندگان پرداختند. همچنین گروهای آکروبات،طنابزنی،روپایی نیز در طول همایش برنامه های مهیج و نمایشی را برای حضار اجرا کردند.

در ادامه محمد صادق حسنی نایب رییس هیات همگانی استان تهران با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی از مهمترین برنامه های هیات استان تهران می باشد گفت ما در سازمان ورزش شهرداری نیز در این راستا اقدامات قابل توجهی را انجام داده‌ایم.

در انتهای همایش تیم بانوان و آقایان پرثوآ استان تهران به مناسبت روز ملی پرثوآ حرکات نمایشی این رشته را انجام و ازنرگس معدنی پور نایب رییس بانوان هیات همگانی استان تهران جوایزی را دریافت نمودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز