خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بانک شهر:

۳۷ درصد از بن کارت‌های نمایشگاه کتاب به متقاضیان به روشهای غیرفیزیکی صادر شد

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۶۸۹

مدیرعامل بانک شهر با اشاره به رضایتمندی ۹۸.۵ درصدی مخاطبان از عملکرد این بانک در نمایشگاه کتاب گفت: قدردان این حسن نظر بوده و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا این رضایتمندی را ماندگار کنیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از بانک شهر، حسین محمد پورزرندی در حاشیه بازدید از سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با اشاره به اینکه امسال بانک شهر برای سومین سال، عاملیت نمایشگاه کتاب تهران را پذیرفت، گفت: طی این سالها  با  خلاقیت و  نوآوری ، خدمات متنوعی به اهالی کتاب و ناشران ارائه شد.

وی افزود: صدور بن کارت ها  به روش های غیر از بن کارت فیزیکی از جمله خدمات منحصر به فرد این بانک بود  که علاوه بر کاهش  هزینه‌ها  از تولید کارتهای پلاستیکی و اسیب به محیط زیست نیز جلوگیری کرد به طوری که ۳۷ درصد از بن کارتهای تخصیص یافته به متقاضیان به روشهای غیر از فیزیکی بوده است.

مدیرعامل بانک شهر با اشاره به  رضایت ۹۸.۵ درصدی مخاطبان در نظر سنجی این دوره از نمایشگاه اظهار کرد: قدردان همه مخاطبان این نمایشگاه هستیم و تمامی تلاش خود را انجام می‌دهیم تا با بهترین خدمات، این رضایتمندی را ماندگار کنیم.

وی  با بیان اینکه ۳۷ درصد از بن کارت های صادرشده برای طلاب و دانشگاهیان به روش های الکترونیکی و غیر فیزیکی در اختیار متقاضیان قرار گرفته، افزود: بخشی از متقاضیان در زمان ثبت نام درخواست فعال شدن یارانه خود را باNFC داشتند که با تجهیز دستگاههای پرداخت، بدون هیچ مشکلی قادر به مصرف بن ها بودند.

پورزرندی با اشاره به تراکنش های صورت گرفته در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران  از طریق بن کارت‌های الکترونیکی گفت: امسال برای نخستین مرتبه در کشور  اعتبار بن کارت‌ها روی کارت ملی هوشمند فعال شد که ما  برای برنامه‌ریزی این نوع خدمت، قدردان سازمان ثبت احوال کشور  هستیم زیرا این سازمان به سرعت ‌طی ده روز  پس از انعقاد تفاهم‌نامه، همکاری‌ها را آغاز کرد تا  زیرساخت‌های بانک  شهر وثبت احوال  به یکدیگر متصل شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز