خبرگزاری کار ایران

درخشش گلفباز لژیونر ایرانی در ایالات متحده

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۶۱۴

لژیونر گلف کشورمان عنوان برترین ورزشکار دانشگاه ریو گرَند وَلی تگزاس را بخود اختصاص داد

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون گلف، علی خزانبیک ملی پوش موثر و ارزشمند گلف کشور در پایان مراسم فارغ التحصیلی در دانشگاه گرَند وَلی تگزاس بعنوان برترین ورزشکار دست یافت و تندیس ویژه این دانشگاه را به خود اختصاص داد.

خزانبیک، کاپیتان تیم گلف دانشگاه مذکور که در رویداد سال گدشته مسابقات گلف قهرمانی آسیا AAC به عنوان تنها نماینده تیم ملی ایران شرکت نمود؛ موفق به راهیابی به دور دوم این رویداد برای نخستین بار در تاریخ گلف کشور شد که رکوردی برای جامعه گلف ایران محسوب می‌گردد.

این بار وی در عرصه علم و تحصیل و با حفظ موقعیت ورزشی خود توانست در میان صدها دانشجوی زبده از سراسر ایالات متحده و سایر کشورها با ثبت بهترین عملکرد ورزشی؛ عنوان برترین ورزشکار دانشگاه را تصاحب نماید.

گفتنی است علی خزانبیک نخستین گلفباز ایرانی است که در سامانه بین المللی رنکینگ فدراسیون جهانی WAGR قرارگرفته است و نوید موسوی نژاد دومین گلفباز جوان و موفق کشور نیز در این سامانه ثبت رنکینگ حضور دارد.

فدراسیون و جامعه گلف کشور این موفقیت چشمگیر را به علی خزانبیک و خانواده وی تبریک عرض می‌نماید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز