خبرگزاری کار ایران

دومین تجمع اعتراضی کارگران سهامدار معدن کرومیت اسفندوقه طی هفته گذشته

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۶۲۸

صبح امروز حدود ۱۰۰ نفر از کارگران سهامدار معدن کرمیت اسفندقه در اعتراض به نامشخص بودن وضعیت سهام خود در مقابل کارگاه این شرکت در منطقه آبدشت در استان کرمان تجمع کردند.

به گزارش ایلنا، کارگران روز یکشنبه (۹ اردیبهشت ماه) نیز در اعتراض به مشخص شدن وضعیت سهام خود مقابل ساختمان فرمانداری ارزوئیه در استان کرمان تجمع کرده بودند.

کارگران سهامدار معدن کرمیت اسفندقه می‌گویند: صندوق بازنشستگی فولاد و شرکت صعتی معدنی امیر که به ترتیب صاحب ۵۱ و ۱۷ درصد از سهام این واحد معدنی را دارند، توجهی به مطالبات ما کارگران که ۳۲ درصد از سهام شرکت را در دست داریم، نمی‌کنند.

به گفته آنان، در سال ۷۱ سهام معادن کرومیت اسفندقه (یکی از بزرک‌ترین معادن کرومیت کشور) ازسوی وزارت صنعت و معدن دولت وقت بین صندوق بازنشستگی فولاد و شرکت صنعتی معدنی امیر و بیش از ۶۵۰ کارگری که آن زمان در این واحد معدنی مشغول بوده‌اند، تقسیم شده است.

کارگران معترض که خواستار جداسازی سهام خود از سایر سهامدان شرکت کرومیت اسفندوقه هستند، در ادامه می‌گویند: سال گذشته نیز چندین تجمع اعتراضی برای جداسازی ۳۲ درصد از سهام خودبرپا کرده بودیم که تا امروز به مشکلات ما رسیدگی نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز