خبرگزاری کار ایران

عقب‌ماندگی حقوق و عیدی کارگران اتوبوسرانی آبادان/مسئولان در تامین هزینه‌ها همکاری کنند

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۵۳۳

خشی از درآمدهای کارگران اتوبوسرانی درحالی به پیمانکار اختصاص پیدا می‌کند که مالکیت تمام خودرو‌ها و وظیفه تامین تمامی هزینه‌های مربوط به آن‌ها برعهده سازمان اتوبوسرانی آبادان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، منابع کارگری ایلنا در آبادان می‌گویند: پرداخت دستمزد حدود ۳۰ کارگر قرارداد مستقیم و ۱۲۰ کارگر پیمانی اتوبوسرانی شهر آبادان، دست‌کم برای مدت ۳ ماه به تاخیر افتاده‌ است.

این کارگران که در حرفه‌هایی همچون رانندگی، تعمیرات، موتوری، ستادی و اداری شرکت واحد اتوبوسرانی آبادان مشغول کارند، بابت دو ماه دستمزد ۹۶ و یک ماه حقوق فروردین ماه سال جاری طلبکارند. هنوز عیدی سال ۹۶ کارگران پیمانکاری نیز پرداخت نشده است.

به گفته کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی آبادان، در ساختار کنونی بخشی از درآمدهای آن‌ها درحالی به پیمانکار اختصاص پیدا می‌کند که مالکیت تمام خودرو‌ها و وظیفه تامین تمامی هزینه‌های مربوط به آن‌ها برعهده سازمان اتوبوسرانی آبادان است.

کارگران پیمانکاری اتوبوسرانی آبادان در ادامه با بیان اینکه هزینه سوخت، قطعات و سایر موارد مصرقی خودرو‌ها در سال جاری به نسبت سالهای قبل افزایش یافته و مسئولان اتوبوسرانی در تامین منابع مالی آن‌ها دچار مشکل شده‌اند، افزودند: سازمان اتوبوسرانی یک واحد خدماتی و فاقد درآمد مستقیم است از این رو از شهردار و سایر مسئولان درخواست داریم در تامین هزینه‌ای جاری شرکت واحد اتوبوسرانی کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز