خبرگزاری کار ایران

ستاره‌‌های تقابل حساس ذوب‌آهن - استقلال

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۴۲۱

چند بازیکن دو تیم استقلال و ذوب‌آهن نقش تعیین کننده‌ای در بازی خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب‌آهن و استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در دو دیدار رفت و برگشت به مصاف هم خواهند رفت تا تیم صعود کننده به مرحله بعدی این رقابت‌ها مشخص شود.

دیدار رفت دو تیم روز سه‌شنبه و به میزبانی ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود و با توجه به حساسیت بالایی که بازی دارد، بازیکنانی در دو تیم حضور دارند که می‌توانند نقش کلیدی و تعیین‌کننده‌ای در بازی داشته باشند که به بررسی آن می‌پردازیم:

 

گلر استقلال

هنوز مشخص نیست در دروازه‌ استقلال روز سه‌شنبه حسینی بازی خواهد کرد یا رحمتی ولی هرکدام از این دو نفر با حضور در زمین می‌توانند نقش موثری در بازی داشته باشند و اینکه روز خوبشان باشد یا روز بدشان، تقابل با مهاجمان ذوب‌آهن می‌تواند نتیجه بازی را رقم بزند.

 

وریا غفوری

ستاره بی‌چون و چرای این روزهای استقلال است که علاوه بر سروسامان دادن به جناح راست خط دفاعی استقلال و مسدود کردن این نقطه از زمین به روی مهاجمان حریف، در فاز هجومی هم گل‌ها و پاس گل‌های زیادی برای تیمش داده است و در بازی با ذوب‌آهن هم می‌تواند برتری تیمش را رقم بزند.

 

امید ابراهیمی

به فرزند قلعه‌نویی معروف است و این روزها یکی از بهترین‌های پست خودش در فوتبال ایران است که هم سد محکمی روی خط هافبک حریف و بازیسازی آنها است و هم به طراحی حملات تیمش کمک می‌کند. ابراهیمی معمولا مقابل تیم‌های قلعه‌نویی خوب بازی می‌کند.

 

سرور جپاروف

مغز متفکر استقلال در این دیدار است و در نبود تیام بار هجومی استقلال به دوش وی خواهد بود و با طراحی حملات روی دروازه تیم اصفهانی و حتی نزدیک شدن به دروازه حریف می‌تواند در گلزنی تیمش موثر باشد.

 

علی قربانی

شاید به اندازه تیام مهاجم مطمئنی نباشد ولی اگر روز خوبش باشد به اندازه خودش مهاجم خطرناکی است و خصوصاً روی توپ‌های هوایی نباید از قدرت سرزنی وی غافل شد. ضعف خط دفاع ذوب‌آهن روی توپ‌های هوایی ممکن است برگ برنده قربانی و استقلال در این بازی باشد.

 

رشید مظاهری

یکی از عوامل موفقیت ذوب‌آهن در فصل جاری بدون شک رشید مظاهری و نمایش درخشانش در دیدارهای این تیم است و اگر روی فرم خوب خودش باشد خیلی سخت گل می‌خورد.

 

خالد شفیعی

رهبر خط دفاع ذوب‌آهن محسوب می‌شود و با اضافه شدنش به تیم در نیم فصل یک بالانس خوبی در این نقطه از زمین برای ذوبی‌ها ایجاد شده و هر بار او در زمین حضور نداشته ذوبی‌ها به مشکل خوردند.

 

میلاد فخرالدینی

یکی از ستاره‌های ذوب‌آهن در نیم فصل دوم و از عوامل اوج‌گیری این تیم بوده است. نفوذهای خطرناک وی به خط دفاع حریف می‌تواند نتیجه بازی را به سود تیمش رقم بزند.

 

محمدرضا حسینی

مهندس ذوب‌آهن بهترین پاسور این تیم در دیدارهای اخیر بوده است و خصوصاً در بازی با پرسپولیس نقش کلیدی خودش را در بازی به اثبات رساند. وینگر خطرناک ذوبی‌ها در این بازی هم اگر خوش بدرخشد بلای جان آبی‌های پایتخت است.

 

مرتضی تبریزی

آقای گل ذوب‌آهن و دومین گلزن برتر لیگ هفدهم گزینه اصلی خط حمله این تیم برای رسیدن به دروازه حریف است. تبریزی مهاجم خطرناکی است که غافل شدن از او برای خط دفاع استقلال می‌تواند جبران ناپذیر باشد.

 

کی‌روش استنلی

آمارش به خوبی تبریزی نیست ولی نشان داده مهاجم خطرناک و تاثیرگذاری است و خیلی جاها که روز خوب تبریزی نبوده توانسته تاثیر خودش را در خط حمله بگذارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز