خبرگزاری کار ایران

باید بهترین بازی برای رسیدن به کیف را انجام بدهیم

دی فرانچسکو: می‌خواهیم هواداران رم را به وجد بیاوریم

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۴۹۵

سرمربی آث رم درباره دیدار حساس مقابل لیورپول می‌گوید آنها آمادگی انجام کار بزرگ برای راهیابی به فینال لیگ قهرمانان اروپا را دارند.

به گزارش ایلنا، دی فرانچسکو در نشست خبری پیش از این دیدار حساس برابر لیورپول بیان داشت: دوست دارم مانند کامپیوتر نتیجه بازی برابر بارسلونا را کپی و بارگذاری کنیم. برای رقابت با لیورپول، ما باید کیفیت عملکردمان را افزایش دهیم. ما باید توانایی گلزنی در اسرع وقت را داشته باشیم تا هواداران را به وجد بیاوریم.

دی فرانچسکو ادامه داد: ما از دیدگاه تاکتیکی و ذهنی خود با یک تیم کاملا متفاوت‌تر از بارسلونا روبرو هستیم؛ آنها پاسکاری‌های کمتری دارند و بازی مستقیمی را ارائه می‌کنند. بنابراین تغییر زیادی در تاکتیکی وجود دارد اما از نظر انگیزشی هیچ تغییری نداریم. می‌خواهیم تمام توانایی‌مان را در زمین بگذاریم و کار بزرگی را انجام بدهیم.

لیورپول تجربه حضور در شهر رم را در سال ۱۹۸۴ در فینال جام اروپا دارد و در آن بازی در ضربات پنالتی تیم ایتالیایی را از پیش رو برداشته بود. دی فرانچسکو از رقابت این دو تیم بزرگ خوشحال است: این بازی برای سال‌های خیلی دور است و بیشتر در دل هواداران احساس می‌شود. اما حال در دوران دیگری قرار داریم و فوتبال به نوعی دیگر ارائه می‌شود. انگیزه‌ها متفاوت هستند و این مسابقه در نیمه نهایی است. بنابراین یک بازی مهم دیگر را پیش رو داریم. باید بهترین کارمان را برای رسیدن به کیف انجام دهیم. اراده ما باید برای رسیدن به فینال باشد. سعی می‌کنم به بازیکنانم انگیزه‌ای را بدهم که برای انجام دادن کار بزرگ حاضر باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز