خبرگزاری کار ایران

تکسیرا: این تیم ارزش‌های قلعه‌نویی را نشان داد/ هدفمان نایب قهرمانی بود که به آن رسیدیم

کد خبر : ۶۱۶۹۲۱

مربی ذوب آهن در مورد پیروزی و نایب قهرمانی تیمش صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، میگوئل تکسیرا مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری بعد از بازی مقابل نفت تهران گفت: به همه دوستان خسته نباشید می‌گویم. با یک بازی خیلی سخت نایب‌قهرمان شدیم. بازی‌های بزرگی را پشت سر گذاشته بودیم و تیم هم خسته شده بود اما برای این بازی آماده بودیم. نفت خوب سازماندهی شده بود و بازیکنان با تجربه‌ای دارد.

وی افزود: ما چند موقعیت به دست آوردیم. می‌خواستیم زود گل بزنیم. می‌دانستیم اگر زود گل بزنیم بازی را کنترل می‌کنیم. نیمه اول به گل رسیدیم و همین هدف ما بود. در مجموع بازی عادلانه‌ای بود.ما در نیم فصل اول کمی مشکلات داشتیم اما نیم فصل دوم نشان دادیم تیم خوبی داریم و خوب سازماندهی شده‌ایم. ارزش قلعه‌نویی را نشان دادیم. الان باید برای آینده و 2 بازی جام باشگاه‌های آسیا آماده شویم.

مربی ذوب‌آهن در ادامه درباره گلایه خبرنگاری که گفت ما همه خسته هستیم اما برای پوشش خبری نشست مربیان اینجا جمع شده‌ایم و به خاطر میهمان بودن شما نشست را ترک نکرده‌ایم، گفت: متوجه می‌شوم چه می‌گویید اما فشار زیادی روی قلعه‌نویی بوده است. هنوز 2 بازی دیگر در تهران هست. قبول کنیم برای قلعه‌نویی سخت بود. مطمئن باشید موقعیت زود دیگری گیرتان می‌آید تا با قلعه نویی صحبت کنید. او بسیار خسته بود و شرایطش را نداشت. می‌دانم که او از من خوشگل‌تر است و به همین خاطر می‌خواستید امروز به نشست بیاید! من از شما تشکر می‌کنم و از هواداران هم همین طور.

تکسیرا در ادامه صحبت‌هایش یادآور شد: متاسفانه شروع کارمان بدون هوادار بود اما قسمت آخر بازی خوب بود که هواداران آمدند. وجود هواداران باعث پیشرفت تیم می‌شود. به همه مردم، مدیرعامل و شخص مهم که قلعه‌نویی است این برد را تبریک می‌گویم.

وی در پایان گفت: باید برای بازی‌های آسیایی آماده شویم که با بازی‌های دیگر خیلی فرق می‌کند. هدف اول ما قرار گرفتن در رتبه دوم بود که به آن رسیدیم. از دو روز دیگر به بازی آسیایی فکر می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز