خبرگزاری کار ایران

هیاتی به نمایندگی از استاندار خوزستان از کودکان ماهشهری عیادت کردند

asdasd
کد خبر : ۶۱۶۸۴۱

هیاتی به نمایندگی از استاندار خوزستان از کودکان ماهشهری عیادت کردند و آنها را مورد تفقد قرار دادند و در اقدامی خیرخواهانه هزینه‌های تحصیل و زندگی هر سه کودک تامین شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، هیاتی به نمایندگی از غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و با حضور محسن بیرانوند فرماندار ماهشهر، سعید رضوانی سرپرست روابط عمومی استانداری، صادق کریمی کیا مدیرکل امور اجتماعی استانداری، سیده فرانک موسوی سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری، غلامرضا صدیق راد مدیرکل بهزیستی استان و مریم محبی همسر استاندار خوزستان از کودکان ماهشهری عیادت کردند و آنها را مورد تفقد قرار دادند. 

فرماندار ماهشهر در خصوص این دیدار توضیح داد: روز جمعه گذشته متاسفانه یک فقره کودک‌آزاری از سوی  پدر و نامادری در شهرستان ماهشهر  روی داد که در پی این اتفاق احساسات عمومی به ویژه در سطح شهرستان ماهشهر جریحه دار شد.

بیرانوند افزود: بلافاصله مسئولین دخالت نمودند و پدر و نامادری بازداشت و تحویل مقامات قضایی شدند.

فرماندار ماهشهر تصریح کرد: باتوجه به جرمی که اتفاق افتاده است دادستانی شهرستان و مسئولین با شدت و قاطعیت با عاملان این کودک آزاری برخورد قانونی خواهند کرد.

در ادامه مدیرکل امور اجتماعی استانداری اظهار کرد: خوشبختانه هم اکنون این کودکان تحویل خانواده در منزل عموی خود و در امنیت و آرامش هستند و جای نگرانی وجود ندارد.

کریمی کیا اضافه کرد: وضعیف این کودکان تحت نظر خواهد بود و تلاش می‌کنیم آسیب های روحی و روانی وارد شده را کاهش دهیم.

بر اساس این گزارش غلامرضا شریعتی و مریم محبی تامین هزینه های دو تن از این کودکان را برعهده گرفتند و محسن بیرانوند نیز تامین هزینه‌های فرزند سوم را پذیرفت. همچنین مقرر شد جهت برقراری بیمه درمانی برای مراحل درمان کودکان ماهشهر اقدامات لازم صورت گیرد.

گفتنی است روز جمعه هفته گذشته متاسفانه این حادثه تلخ در شهرستان ماهشهر روی داد و این سه کودک مورد آزار و اذیت پدر و نامادری خود  قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز