خبرگزاری کار ایران

کریمی: بازی از لحاظ تاکتیکی قابل قبول بود

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۱۸۳

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز بارش شدید باران و شرایط جوی را در نتیجه بازی تاثیرگذار دانست.

به گزارش ایلنا، فیروز کریمی در نشست خبری بعد از بازی مقابل سایپا با بیان اینکه بازیکنان ما تحت تأثیر زمین خیس بازی نتوانستند تمام توانایی خود را به نمایش بگذارند، اظهار داشت: به طور کلی دو تیم بازی خوبی انجام دادند و هر سه داور مسابقه نیز عالی بودند، به خصوص کمک داور اول که به شدت تحت تأثیر شرایط بازی بود (باخنده).

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در ادامه اضافه کرد: در این زمین خیس اگر قرار باشد داور در هر صحنه‌ای کارت زرد نشان بدهد باید تا پایان بازی از 100 کارت زرد استفاده کند. داور بازی امروز ما به خوبی نشان داد سابقه بازی فوتبال را پیش از داوری نداشته است.

کریمی در ادامه افزود: کمیته داوران باید با استعلام شرایط جوی از داورانی برای دیدارها استفاده کند که فوتبال بازی کرده باشند. با همه این تفاسیر به تیم سایپا نیز خسته نباشید می‌گویم.

فیروز کریمی با اشاره به تأثیر شانس در نتیجه بازی این تیم مقابل سایپا گفت: اگر پنالتی بازیکن سایپا در نیمه دوم گل شده بود امکان تغییر روند جریان بازی وجود داشت و باید اعتراف کنم امروز شانس در صحنه گل نشدن پنالتی و توپی که به تیر دروازه برخورد کرد نیز با ما یار بود.

کریمی در خصوص تعویض آندرانیک تیموریان و سامان نریمان‌جهان گفت: آندو بازیکن ملی‌پوش و سامان نریمان‌جهان نیز یکی از بازیکنان سرعتی و رونده تیم ماست که شرایط جوی به نریمان‌جهان اجازه نداد همه توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد. در خصوص تعویض آندرانیک تیموریان نیز باید بگویم که او در نیمه اول خیلی جنگید و به همین دلیل خسته شده بود و به همراه نریمان‌جهان به موقع تعویض شد.

کریمی با ابراز قدردانی از مسئولان برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، بیان داشت: باید این جا از برگزارکنندگان و همه ارکان برگزاری مسابقات لیگ برتر این فصل تشکر ویژه‌ای داشته باشم. با وجود اینکه در خیلی از مواقع فصل به تیم‌ها به خاطر برگزاری فشرده مسابقات فشار وارد شد اما مسئولان سازمان لیگ به خاطر جام‌جهانی چاره‌ای جز اینگونه برنامه‌ریزی نداشتند.

وی با تمجید از داوری مسابقات لیگ برتر در این فصل، اظهار داشت: داوری مسابقات فصل جاری لیگ برتر عالی نبود اما به جرات می‌توانم بگویم در 40 سال حضورم در فوتبال عملکرد داوران این فصل بهتر از همه سال‌ها بود.

سرمربی گسترش فولاد در پایان در خصوص شرایط خود با تیم گسترش فولاد برای فصل آینده خاطر نشان کرد: با تیم گسترش فولاد برای فصل آینده قرارداد دارم اما بحث‌هایی نیز وجود دارد که در یک موقعیت مناسب از طریق روابط عمومی باشگاه اعلام خواهم کرد.

شایان ذکر است،  تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در چارچوب رقابت های هفته بیست و نهم لیگ برتر، مقابل سایپا به تساوی بدون گل دست یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز