خبرگزاری کار ایران

ناکامی ژنرال مقابل پروفسور

قلعه‌نویی برابر برانکو، بدون برد، بدون گل زده

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۸۲۴

قلعه‌نویی در بردن و گل زدن به تیم‌های برانکو ناکام بوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب آهن امروز از ساعت 18 در ورزشگاه فولادشهر میزبان پرسپولیس خواهد بود و این دیدار علاوه بر تقابل حساس دو تیم، نبرد دو سرمربی موفق لیگ برتر است که رابطه خوبی با یکدیگر دارند ولی همیشه با یکدیگر رقابت داشته‌اند.

برانکو و قلعه‌نویی پیش از این در لیگ برتر 4 بار به مصاف هم رفته‌اند که 3 بار برانکو به پیروزی رسیده و یک بار هم کار دو تیم با تساوی به پایان رسیده است.

نخستین تقابل دو سرمربی به دربی 80 برمی‌گردد که آن بازی را پرسپولیس با هدایت برانکو با تک گل علی علیپور یک به صفر به پیروزی رسید.

سال گذشته هم قلعه‌نویی با تراکتورسازی 2 بار برابر پرسپولیس قرار گرفت که دیدار دور رفت با تساوی بدون دو تیم به پایان رسید ولی بازی برگشت را شاگردان برانکو 3 بر صفر به پیروزی رسیدند.

دیدار دور رفت ذوب‌آهن با پرسپولیس هم منجر به پیروزی 3 بر صفر سرخپوشان شد تا قلعه‌نویی در حسرت برد برابر برانکو بماند.

قلعه‌نویی در بازی با تیم‌های برانکو علاوه بر اینکه پیروزی به دست نیاورده است موفق به گلزنی‌ها نشده است و در 4 بازی 8 گل دریافت کرده و گلی به ثمر نرسانده است.

باید دید این طلسم‌ها در دیدار امروز می‌شکند یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز