خبرگزاری کار ایران

با انجام مراسم اختتامیه؛

برگزیدگان جشنواره موسیقی کلاسیک گیلان معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۴۰۲

با برگزاری آیین اختتامیه نخستین جشنوارۀ موسیقی کلاسیک ایرانی (ردیف دستگاهی) استان گیلان در رشت، برگزیدگان این جشنواره معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، سید امیرمصباح معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اظهار کرد: نخستین جشنوارۀ موسیقی کلاسیک ایرانی (ردیف دستگاهی) استان گیلان در دو بخش موسیقی‌سازی و آواز در روزهای ٢٠ و ٢١ اسفندماه جاری در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت برگزار شد.

وی با بیان این که آیین اختتامیه این جشنواره نیز روز دوشنبه (٢١ اسفند ٩٦) با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اساتید، هنرمندان، دانشجویان، هنرجویان و علاقمندان به موسیقی برگزار شد، گفت: در پایان این مراسم از نفرات برگزیده جشنواره تقدیر به عمل آمد.

مصباح تصریح کرد: هیئت داوران نخستین جشنوارۀ موسیقی کلاسیک ایرانی (ردیف دستگاهی) استان گیلان متشکل از رضا ایمان طلب، بهزاد خسروی، مهدی علومی و وصال عربزاده، برگزیدگان جشنواره را به شرح ذیل معرفی کردند:

در بخش کل ردیف: عارف شاهدی‌نواز، رتبۀ ویژه – بهرام محمدی، رتبۀ اول – فرشاد رستین، رتبۀ سوم.

در بخش یک دوم ردیف: پویا حمله ور، رتبۀ سوم.

در بخش یک سوم ردیف: یاسمین آقا محمدی و سینا غمگسار، رتبۀ اول – شهریار قیدارپور و سهیل دیاری، رتبۀ دوم – آرمین عظیمی و پرهام شیروانیون، رتبۀ سوم.

نخستین جشنوارۀ موسیقی کلاسیک ایرانی (ردیف دستگاهی) گیلان به همت انجمن موسیقی و با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز