خبرگزاری کار ایران

بازی جوانمردانه گسترشی‌ها؛

فیروز کریمی هم خیلی مَرده!

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۴۹۲

گسترش فولاد با وجود بی‌اهمیت بودن نتیجه بازی با استقلال در سرنوشتش، بازی خوبی مقابل این تیم انجام داد و توانست نوار بردهای آبی‌پوشان را قطع کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال تهران روز گذشته در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر در تبریز میهمان گسترش فولاد بود و در شرایطی که به نظر می‌رسید با توجه به شرایط حریف، کار سختی برای کسب 3 امتیاز نداشته باشد، تنها به کسب یک امتیاز از این دیدار بسنده کرد و با نتیجه تساوی به تهران بازگشت.

استقلال در حال حاضر در کورس سهمیه آسیا و نایب قهرمانی لیگ برتر است و نتیجه این بازی برای این تیم و سایر رقبایش از جمله ذوب‌آهن و سایپا اهمیت زیادی داشت و اگر گسترش فولاد با توجه به شرایط خودش بازی را جدی نمی‌گرفت، 3 امتیاز را در شرایطی به استقلال می‌داد که دو تیم دیگر متضرر می‌شدند.

با این وجود فیروز کریمی و شاگردانش با انگیزه بالا برابر استقلال قرار گرفتند و در حالی موفق شدند نوار پیروزی‌های شاگردان شفر را قطع کنند که حتی موقعیت‌هایی برای زدن گل دوم و پیروزی در بازی هم داشتند.

استقلال با یک امتیاز بازی با گسترش فولاد با تفاضل گل به رتبه دوم جدول صعود کرد ولی نتیجه دیدار امروز ذوب آهن - فولاد و دیدار سایپا - سیاه‌جامگان که فردا برگزار می‌شود ممکن است آبی‌های پایتخت را به رتبه سوم یا چهارم تنزل دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز