خبرگزاری کار ایران

دبیرکل نُجَباء خطاب به ترامپ: در سوریه منتظرتان هستیم!

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۴۷۷

دبیرکل مقاومت اسلامی تجباء با اشاره به سیاست استعماری دشمنان مقاومت، تصریح کرد که مثلث شرارت (آمریکا، انگلیس و اسرائیل) را در لیست تروریسم قرار می‌دهیم و به آن‌ها می‌گوییم که در سوریه منتظرتان هستیم، با شما خواهیم جنگید و پیروز خواهیم شد.

به گزارش ایلنا، به‌دنبال تحرکات اخیر آمریکا در منطقه که با تهدید سوریه و لفاظی‌های «دونالد ترامپ» علیه محور مقاومت همراه شده است، دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء بیانیه مهمی صادر کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» در این پیام، شکست تروریسم در عراق و سوریه را آبروریزی برای ائتلاف آمریکایی توصیف کرده است که می‌خواهد بقایای داعش را در نزدیکی «البوکمال» سوریه و «وادی حوران» عراق حفظ کند.

وی در ادامه دونالد ترامپ را فردی «احمق» و «شرور» خوانده است که تلاش می‌کند طرح شکست‌خورده آمریکا برای حفظ تروریست‌ها و حمایت از رژیم صهیونیستی را با ورود مستقیم به میدان کارزار احیا کند.

در بیانیه دبیرکل نُجَباء تصریح شده است: این سیاست استعماری ما را وامی‌دارد تا با افتخار اعلام کنیم که مثلث شرارت (آمریکا، انگلیس و اسرائیل) را در لیست تروریسم قرار می‌دهیم و به آن‌ها می‌گوییم که در سوریه منتظرتان هستیم، با شما خواهیم جنگید و پیروز خواهیم شد؛ همانطور که بر تروریست‌های ساخته دست شما نظیر داعش و النصره پیروز شدیم.

الکعبی در انتهای پیام خود خطاب به دشمنان مقاومت تأکید کرده است: اجازه نخواهیم داد که طرح شیطانی شما کشورهای ما را نابود کند یا مقدسات‌مان را هدف قرار دهد. خداوند یاور ماست و او بهترین یاری‌گر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز